۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۳۴

مدیر کل ارتباطات رادیویی شمال شرق کشور:

تشعشعات تلفن‌های همراه در خراسان شمالی یک دهم سطح استاندارد است

تشعشعات تلفن‌های همراه در خراسان شمالی یک دهم سطح استاندارد است

بجنورد- مدیر کل ارتباطات رادیویی شمال شرق کشور با اشاره به نگرانی های مردم در خصوص تشعشعات دکل های تلفن همراه گفت: میزان تشعشعات تلفن های همراه در خراسان شمالی یک دهم سطح استانداردها است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شمسایی ظهر امروز در نشست خبری مشترک حوزه ارتباطات که در اداره کل ارتباطات خراسان شمالی برگزار شد با اشاره به نگرانی‌های مردم در خصوص تشعشعات دکل‌های تلفن همراه، اظهار کرد: میزان تشعشعات تلفن‌های همراه در خراسان شمالی یک دهم سطح استانداردها است لذا مردم نگران این موضوع نباشند و خطری ندارد.

مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق کشور با تاکید بر اینکه مردم می‌توانند مشکلات خود را به سامانه ۱۹۵ اعلام کنند، ادامه داد: طی سال جاری ۷۴۹ شکایت و در سال گذشته نیز ۵۴۲ مورد شکایت از تلفن ثابت در خراسان شمالی ثبت شده که به تمام این موارد رسیدگی شده است.

وی افزود: بیشتر شکایت‌های انجام شده از سوی مشترکان به علت موارد قهری همچون سرقت کابل‌ها بوده چراکه در مکان‌هایی که سرقت انجام می‌شود مشکلات زیادی را وارد می‌کند.

شمسایی تصریح کرد: سرقت کابل‌ها، مشکلات دیگری همچون طولانی شدن تأمین تجهیزات و تأمین پوشش را به دنبال دارد.

مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق کشور در انتها گفت: مردم در نگهداری تجهیزات ارتباطی و زیرساخت‌های فراهم شده در این زمینه به مسئولان ذی‌ربط کمک کنند.

کد خبر 5134431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha