۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۲۶

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان‌جنوبی خبر داد

شیرینی فجر چهل و سوم در کام دانش آموزان/افتتاح ۲۳ مدرسه

شیرینی فجر چهل و سوم در کام دانش آموزان/افتتاح ۲۳ مدرسه

بیرجند- مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی از افتتاح ۲۷ پروژه نوسازی و تجهیز مدارس طی بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۳ پروژه افتتاح مدارس است.

محمود چاوشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بهمن ماه سال جاری به برکت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوسازی و تجهیز مدارس ۲۷ پروژه در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌کند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مجموع این پروژه‌ها ۲۳ هزار و ۸۱۵ متر مربع زیربنا دارد، بیان‌کرد: مجموع اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها نیز ۸۵ میلیارد تومان است.

چاوشان افزود: از این ۲۷ پروژه تعداد ۲۳ پروژه مدرسه با ۱۵۷ کلاس درس است که ۱۴ تای آن شهری و ۹ مدرسه دیگر نیز روستایی است.

وی با بیان اینکه در بهمن ماه چهار سالن ورزشی نیز در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود، گفت: یک سالن ورزشی شهری و سه سالن ورزشی دیگر نیز در روستاهای استان افتتاح می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های مهم ما برای افتتاح در بهمن ماه سال جاری پروژه حیات طیبه است، اظهار کرد: این پروژه به احتمال زیاد با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح می‌شود.

چاوشان بیان‌کرد: مجتمع حیات طیبه با ۱۰ هزار و ۲۶۳ مترمربع و اعتباری در حدود ۴۰ میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه شامل ۴۵ کلاس درس، سالن ورزشی، آمفی‌تئاتر، آزمایشگاه شیمی و فیزیک و حرفه و فن است و برای تجهیز آن نیز اعتباری در حدود چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت: با افتتاح این پروژه بخشی از مشکل کمبود کلاس درس در مساکن مهر بیرجند به ویژه در محدوده مهرشهر مرتفع خواهد شد.

کد خبر 5135952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha