۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۳۱

۲۸۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در کرمانشاه افتتاح و کلنگ زنی شد

۲۸۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در کرمانشاه افتتاح و کلنگ زنی شد

کرمانشاه- ۲۸۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان کرمانشاه با حضور استاندار و مدیران ارشد استان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز آئین افتتاح و کلنگ زنی ۲۸۳ پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و خدماتی شهرستان کرمانشاه با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۴۸۲ میلیارد تومان با حضور استاندار و مسئولین ارشد استان به صورت ویدئو کنفرانس در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

هوشنگ بازوند در این جلسه با بیان اینکه شرایط اقتصادی و اعمال تحریم‌ها مانع از خدمات رسانی به مردم نشده است، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تمامی مراسمات مربوط به پروژه‌های دهه مبارک فجر به صورت ویدئو کنفرانس و مجازی برگزار می‌شود، زیرا اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی ضروری بوده و این بیماری قابل پیش بینی نیست.

اشتغالزایی بیش از یک هزار و ۷۰۰ نفر در کرمانشاه

فضل الله رنجبر در این مراسم بیان کرد: افتتاح و کلنگ زنی ۲۳۸ طرح مذکور با اعتبار ۲ هزار و ۴۸۲ میلیارد تومان در شهرستان کرمانشاه سبب اشتغالزایی یک هزار و ۷۵۷ نفر خواهد شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد پروژه، هفت مورد آن با اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان طی روزهای آتی در قالب برنامه‌های مجزا با حضور مسئولین ارشد کشوری افتتاح می‌شود، افزود: سهم طرح‌های اقتصادی از مجموع طرح‌ها ۱۶۵ مورد با اعتبار ۲ هزار و سه میلیارد تومان بوده که منجر به اشتغالزایی یک هزار و ۱۳۶ نفر می‌شود.

فرماندار شهرستان کرمانشاه ۶۰ مورد از طرح‌های افتتاحی را عمرانی بیان کرد و گفت: ۳۰۳ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی از آغاز عملیات اجرایی ۱۳ طرح با اعتبار یک صد و ۷۹ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۶۲۱ نفر خبر داد و افزود: بخشی از این طرح‌ها از محل تسهیلات عشایری و روستایی و تسهیلات زلزله اجرایی شده که اعتبار این طرح‌ها ۱۵۵ میلیارد تومان با اشتغالزایی یک هزار و ۴۱۸ نفر است.

به گفته رنجبر بهره‌برداری از این تعداد طرح و پروژه در شهرستان کرمانشاه در حالی صورت گرفته که دولت در جنگ اقتصادی به سر می‌برد.

کد خبر 5138420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha