۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۱۳

معاون استاندار کرمان:

«بافت» نارنجی شد/ محدودیت‌ تردد شبانه منتفی نشده است

«بافت» نارنجی شد/ محدودیت‌ تردد شبانه منتفی نشده است

کرمان - معاون استاندار کرمان از نارنجی شدن وضعیت کرونایی «بافت» و اعمال محدودیت‌های بیشتر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق بصیری ظهر شنبه در ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: هفته گذشته در استان کرمان ۱۷ شهر وضعیت آبی و شش شهر هم وضعیت زرد داشت.

وی از کاهش تعداد شهرهای آبی استان کرمان به ۱۱ مورد خبر داد و افزود: در حال حاضر ۱۱ شهر در این استان دارای وضعیت زرد است.

بصیری با اشاره به بازگشت وضعیت کرونایی به بافت به حالت نارنجی گفت: باید پروتکل‌های بهداشتی با دقت رعایت شود تا بتوانیم این بیماری را مدیریت کنیم.

معاون استاندار کرمان با تاکید بر اینکه همچنان محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد پابرجاست، افزود: به نظر می‌رسد جدیتی در زمینه جریمه‌ها وجود ندارد و مردم به اشتباه اینگونه تصور می‌کنند که این محدودیت‌ها منتفی شده است.

وی با اشاره به اینکه فقط دو سوم کارکنان باید در ادارات حضور داشته باشند، گفت: در شهرستان بافت با توجه به اینکه وضعیت نارنجی است، ۵۰ درصد کارکنان ادارات ارائه دهنده خدمات باید در محیط کار حضور داشته باشند و آموزش‌ها فقط به صورت غیرحضوری باشد.

بصیری گفت: همچنین باید در این شهرستان مأموریت‌های غیرفوری لغو شود و طبق مصوبات باید گروه‌های شغلی ۳ و ۴ تعطیل شوند.

وی از ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی بافت به سایر شهرستان‌های استان کرمان خبر داد و افزود: همچنین باید از ورود خودروهای غیربومی به بافت جلوگیری شود.

کد خبر 5140487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha