۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۲۰

جلال محمدی رئیس شورای اسلامی استان زنجان شد

جلال محمدی رئیس شورای اسلامی استان زنجان شد

زنجان-با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه، جلال محمدی رئیس شورای اسلامی استان زنجان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم شورای اسلامی استان زنجان صبح امروز (سه شنبه) برگزار شد و در این انتخابات جلال محمدی تنها کاندیدای ریاست شورای اسلامی استان زنجان با هشت رای به عنوان رئیس انتخاب شد.

حسین فرامرزلو عضو شورای شهر دندی با ۶ رای به عنوان نایب رئیس، امیرعلی قربانی عضو شورای سلطانیه با ۸ رای به عنوان منشی و خزانه‌دار، جلیل جعفری عضو شورای شهر آببر به عنوان سخنگو انتخاب شدند.

در این جلسه از زحمات شیما افشاری رئیس سال سوم شورای استان تقدیرو تشکر شد

شورای اسلامی استان زنجان، شورای فرادست است که ازشورای هر شهرستان یک نفر عضو دارد. وظایف این شورا در ماده ۸۷ قانون تشکیلات، وطایف و انتخابات شورا و انتخاب شهرداران ذکر شده است.

از جمله وظایف تعریف شده برای شورای اسلامی استان‌ها نظارت بر حسن اجرای طرح‌های عمرانی استانی و ملی در محدوده استان، نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورای عالی استان‌ها در سطح استان، نظارت بر عملکرد شوراهای شهرستان در محدوده استان، نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورای استان، نظارت بر حساب درآمد و هزینه‌های مشترک شهرداری‌های استان، نظارت بر حساب درآمد و هزینه سازمان همیاری شهرداری‌های استان، ایجاد ارتباط و هماهنگی میان شوراهای شهرستان در محدوده استان است.

کد خبر 5143341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha