۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۲:۳۷

مدیر صنایع تبدیلی استان بوشهر:

صنایع تبدیلی کشاورزی در استان بوشهر توسعه می‌یابد

صنایع تبدیلی کشاورزی در استان بوشهر توسعه می‌یابد

بوشهر - مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف، صنایع تبدیلی کشاورزی در استان بوشهر توسعه می‌یابد.

مصطفی قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در دهه فجر امسال طرح‌ها و پروژه‌های مهمی در حوزه صنایع تبدیلی و فرآوری کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر به بهره‌برداری رسیده است.

وی از تقویت صنایع تبدیلی کشاورزی در استان خبر داد و بیان کرد: امروز یک سردخانه نگهداری دو هزار تنی و طرح نوسازی و بازسازی بوجاری بذر در تنگ ارم به بهره‌برداری رسید.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: سردخانه نگهداری زیر صفر ۵۰۰ تنی در روستای شاهیجانی شهرستان دشتستان از دیگر طرح‌هایی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر حمایت لازم را از فعالان حوزه کشاورزی استان خواهد داشت و طرح‌های نگهداری، بسته‌بندی، صنایع تبدیلی و فرآوری به صورت ویژه حمایت می‌شود.

قلی‌پور افزود: توسعه صنایع مرتبط با کشاورزی علاوه بر ایجاد اشتغال و درآمدزایی، باعث می‌شود تا ارزش افزوده بیشتری به کشاورزان برسد و این قشر درآمدهای بهتری را از محصولات خود داشته باشند.

کد خبر 5143684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha