۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۰۸

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه انجام شد؛

برگزاری آیین تجلیل از عوامل سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه

برگزاری آیین تجلیل از عوامل سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه

کرمانشاه- با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه آیین تجلیل از عوامل سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل و تکریم عوامل اجرایی و برگزار کنندگان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه با حضور برگزار کنندگان این جشنواره در سالن همایش‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

بهرام فاضلی راد در آئین تجلیل از عوامل اجرایی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه اظهار کرد: یادی می‌کنیم از امام راحل، شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای حرم، شهدای سلامت و کلیه عزیزانی که از جان خود گذشتند تا این انقلاب پایدار و پابرجا بماند و از آنجا که هرچه داریم از قِبل این ایثارگری‌ها است، برماست که در آغاز هر کاری بعد از ذکر نام خداوند متعال، از این سلحشوران تکریم کنیم.

وی در خصوص جایگاه حوزه هنری افزود: حوزه هنری شجره طیبه‌ای است که از آغاز پیدایش تا امروز بالنده بود و همچون مأمن امنی، همیشه آرامش ویژه‌ای را برای مخاطبان هنرمند خود در استان به همراه داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: و از آنجا که نیت خیری در بنیانگذاری این ارگان بزرگ فرهنگی بوده، همچنان این خیریت بر امور این حوزه جاری است و می‌توان آن را در تمام برنامه‌هایی که برگزار شده، مشاهده کرد.

فاضلی تاکید کرد: از آنجا که یک آرامش و طمأنینه ای در انجام امور این حوزه می‌بینیم و هرگاه قرار است در اجرای برنامه‌ای از جمله همین جشنواره فیلم فجر همکاری کنیم اطمینان خاطر داریم که نه تنها به مشکلی برنمی خوریم بلکه کارها به نحو احسن و با رضایت خاطر انجام می‌پذیرد.

جشنواره فیلم فجر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کرمانشاه برگزار شد

افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به روند برگزاری جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه اظهار داشت: با وجود اپیدمی کرونا شاهد برگزاری باشکوه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به میزبانی کرمانشاه بودیم.

وی افزود: حوزه هنری و اداره کل ارشاد هیچ‌گونه جدایی از هم ندارند و به امید خدا در کنار یکدیگر بتوانند شاهد اقدامات ارزنده فرهنگی در استان کرمانشاه باشند.

محمد جواد کنجوری مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه در این نشست به گزارشی در خصوص جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه پرداخت و اظهار کرد: فیلم‌های ابلق، بی همه چیز، تک تیرانداز، تی تی، خط فرضی، رمانتیسم عماد و طوبا، روزی روزگاری آبادان، روشن، زالاوا، ستاره بازی، شیشلیک، گیج گاه، یدو، مامان، مصلحت و منصور در این دوره به نمایش در آمدند.

وی افزود: امسال بر خلاف دوره‌های گذشته و به دلیل بیماری کرونا جشنواره فیلم فجر با ۳۰ درصد ظرفیت برگزار گردید.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه به استقبال خوب همشهریان از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اشاره و بیان کرد: خوشبختانه استقبال از این جشنواره خارج از پیش بینی‌های قبلی بود بطوریکه که قریب به ۲ هزار نفر از همشهریان در این جشنواره به تماشای ۱۶ فیلم سودای سیمرغ نشستند.

کنجوری افزود: در مجموع یک هزار و ۲۱ نفر در سینمای آزادی و ۶۱۷ نفر در سینمای فرهنگ کرمانشاه فیلم دیدند و ارزش ریالی آن بیش از ۳۰۰ میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: بیشترین استقبال همشهریان از فیلم‌های شیشلیک، بی همه چیز و ابلق بود و کمترین آمار مخاطب مربوط به فیلم‌های مامان و یدو بود.

در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس و قطعه‌ای از فرش دستباف متبرک حرم حضرت امام رضا (ع) از عوامل اجرایی این برنامه تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5145404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha