۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۰۱

آیت الله جزایری:

توافق‌نامه وزارتخانه‌های کشاورزی و دفاع نویدبخش آینده‌ای روشن است

توافق‌نامه وزارتخانه‌های کشاورزی و دفاع نویدبخش آینده‌ای روشن است

اهواز - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: توافق‌نامه همکاری راهبردی وزارت جهاد کشاورزی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نوید بخش آینده‌ای روشن برای کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری به دنبال امضای توافق‌نامه همکاری راهبردی وزارت جهاد کشاورزی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با انتشار پیامی خطاب به امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع عنوان کرده است: تفاهم و توافق کاری جنابعالی با وزارت جهاد کشاورزی در زمینه‌های گوناگون نوید بخش آینده‌ای درخشان برای کشور است. بدیهی است این اقدام نه تنها ایران که کل منطقه را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

در این پیام آمده است: این اقدام انقلابی و مومنانه شما عینیت بخشیدن به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و اقتصادی مقاومتی است و با این کارهاست که تحریم دشمن بی اثر خواهد شد. تنها نگرانی که وجود دارد ابتر ماندن این تصمیمات با تعویض مسئولان است. امیدوارم راهتان ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، توافق‌نامه همکاری راهبردی وزارت جهاد کشاورزی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمینه تولید ماشین آلات برای بخش‌های مرتبط با کشاورزی، تولید پهپاد برای استفاده بخش‌های آب، بیابان زدایی، استفاده از بالگرد برای اطفای حریق جنگل‌ها، استفاده از ظرفیت‌های فناوری، ماهواره‌ای و هوایی برای توسعه زیر ساخت‌های کشاورزی و حفظ منابع زیستی آب و خاک، خودکفایی و تکمیل زنجیره تولید و توزیع محصولات ضروری مردم است.

با این توافق نامه بخشی از ظرفیت وزارت دفاع در خدمت بخش کشاورزی، آب و خاک و تولید ماشین آلات مورداحتیاج این بخش قرار خواهد گرفت.

این توافق‌نامه، از امروز به مدت ۵ سال معتبر خواهد بود و کارگروه مشترک و دائمی بین وزارت‌خانه‌های جهاد کشاورزی و دفاع همکاری‌های جامع را راهبری می‌کنند.

کد خبر 5147515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha