۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱:۴۳

فرماندار تنگستان تاکید کرد؛

جاده‌های تنگستان ایمن‌سازی شوند/ انتقاد از نصب نامناسب سرعت‌گیرها

جاده‌های تنگستان ایمن‌سازی شوند/ انتقاد از نصب نامناسب سرعت‌گیرها

بوشهر- فرماندار شهرستان تنگستان با انتقاد از نصب نامناسب سرعت‌گیرها در برخی نقاط این شهرستان، گفت: جاده‌های تنگستان ایمن‌سازی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور عصر دوشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان تنگستان اظهار داشت: اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگ سازی و آموزش و توجه ویژه به این دو مقوله است.

وی اضافه کرد: سرعت گیرها باید بجا و در محل مناسب نصب شود، در مرحله اول باید نظریه کارشناسی در محل‌های نصب سرعت گیر و سرعت‌کاه اخذ و سپس با استانداردهای لازم سرعت گیر نصب شود.

فرماندار شهرستان تنگستان خاطرنشان کرد: پذیرفته نیست، در هر محل و خیابان و جاده بدون نظریه کارشناسی نسبت به نصب سرعت‌گیر اقدام شود.

وی ادامه داد: رسانه‌ها نقش مهمی در راستای اطلاع رسانی و شفاف سازی را برعهده دارند و اگر با اطلاع رسانی کامل و دقیق باشد، در حل بسیاری از مشکلات شهرستان مردم و مسئولین را یاری می‌کنند.

رفیعی‌پور بیان کرد: سرعت کاه‌های مسیر ورودی شهر دلوار و مسیر خورموج - اهرم (قبل از میدان گادوی) با نظر کارشناسی پلیس راه کاهش و ایمن سازی لازم صورت گیرد.

وی تاکید کرد: ایمن سازی راه‌های مواصلاتی و معابر شهری در اولویت مدیران راهداری و شهرداران قرار گیرد.

فرماندار تنگستان افزود: شهرداران اهرم، دلوار و آباد و دهیار گشی نسبت به جانمایی و اجرای پد بالگرد برای فرود بالگرد در زمان بروز حوادث احتمالی اقدام لازم را به عمل آورند.

کد خبر 5148031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha