۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۰۷

برگزاری وبینار آموزشی شبکه‌های اجتماعی و سیاستگذاری فرهنگی

برگزاری وبینار آموزشی شبکه‌های اجتماعی و سیاستگذاری فرهنگی

پنجمین وبینار آموزشی فرهنگسرای سرو با موضوع شبکه‌های اجتماعی و سیاستگذاری فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب فردا در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، پنجمین وبینار آموزشی فرهنگسرای سرو با موضوع شبکه‌های اجتماعی و سیاستگذاری فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب با حضور محمد صادق افراسیابی، معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی (مرکز سابق فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) فردا چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه برگزار می‌شود.

افراسیابی در این وبینار به تشریح ویژگی‌های جامعه‌ی شبکه ای در ایران و ارائه راهکارهایی در حوزه سیاستگذاری فرهنگی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در فضای مجازی خواهد پرداخت.

بنابراین گزارش توصیف سبک استفاده‌ی جوانان از شبکه‌های اجتماعی خارجی شامل واتس آپ، تلگرام، اینستاگرام، لینکدین و شبکه‌های اجتماعی داخلی از جمله مواردی است که در این وبینار مطرح خواهد شد.

محمد صادق افراسیابی، معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی دارای مدرک دکترای سیاستگذاری فرهنگی از پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

وی بنیانگذار انجمن سواد رسانه‌ای ایران و دارای تألیفات متعدد در حوزه‌ی شبکه‌های اجتماعی، سواد رسانه‌ای و سیاستگذاری فرهنگی است.

علاقه مندان برای شرکت در این وبینار می‌توانند به لینک https://sinaonline.farhangsara.ir/ch/hijab وارد شوند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس حاصل بگیرند.

کد خبر 5148278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha