۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۲۷

فرمانده انتظامی کردستان خبر داد؛

کشف ۱۰۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در کردستان از ابتدای سال جاری تاکنون

کشف ۱۰۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در کردستان از ابتدای سال جاری تاکنون

سنندج- فرمانده انتظامی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس شاهد کشف یک تن انواع مواد مخدر در استان بوده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی روز سه شنبه در کمیسیون مبارزه با اعتیاد استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر اقدامات خوبی در استان انجام شده است اما نسبت به گذشته وضعیت مطلوبی نداریم.

وی افزود: هر چند کردستان نسبت به سایر استان‌ها وضعیت مناسبی دارد اما باید با مشارکت گسترده مردمی برای ریشه کنی این بلای خانمان سوز در جامعه تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه سخنان خود به میزان کشفیات مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده است که تنها یک تن آن مربوط به کردستان بوده است و این مهم نشان دهنده عملکرد خوب در راستای مقابله با عرضه مواد مخدر در کشور است.

سردار آزادی در بخشی دیگر از سخنان خود به جایگاه سی و سوم کردستان در بحث جرایم مختلف اشاره کرد و گفت: این مهم نشان دهنده فرهنگ و اصالت مردم این دیار بوده و امیدواریم در سایه همراهی مردم با پلیس شاهد کاهش جرایم در سطح استان باشیم.

کد خبر 5148542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha