۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۲۱:۲۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان:

اقدامات فرهنگی در شهر کرمان برون سپاری شود

اقدامات فرهنگی در شهر کرمان برون سپاری شود

کرمان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: اقدامات فرهنگی به‌خصوص برنامه‌های ویژه در ایام ملی و مذهبی، برون‌سپاری و بخشی از آن به مساجد واگذار شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با تأکید بر اینکه اقدامات شهرداری درخصوص مناسب‌سازی در ایام خاص سال، رضایت‌بخش است، اما چندان ملموس نیست، گفت: لازم است راه‌کاری در پیش گرفته شود تا هیأت‌های مذهبی و مساجد هم در این زمینه وارد شوند.

حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی افزود: قطعاً واگذاری بخشی از مناسب‌سازی شهر به مردم، نتیجۀ بهتری دربر خواهد داشت و شهرداری می‌تواند در کنار گروه‌های مردمی، نقش حامی و هدایت‌گری داشته باشد.

وی همچنین با ارایۀ پیشنهاد ساختِ پارکی با عنوان «معارف» گفت: در این پارک می‌توانیم به حوزۀ معارف و مذهب بپردازیم و بازی‌ها و طرح‌هایی در این رابطه معرفی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان در ادامه، با بیان اینکه مسجدسازی، کاری مردمی است، گفت: شهرداری می‌تواند درخصوص اقدامات پیمانکاری برای ساخت اماکن مذهبی، با مردم همراه شود و در حفظ و نگهداری مساجد، کمک کند.

حجت‌الاسلام حقانی افزود: مساجد مناطق مختلف شهر کرمان، به اضافۀ حاشیۀ شهر، به ۱۸ منطقه تقسیم‌بندی می‌شوند.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌شود اقدامات فرهنگی به‌خصوص برنامه‌های ویژه در ایام ملی و مذهبی، برون‌سپاری و بخشی از آن به مساجد واگذار شود.

کد خبر 5149951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha