۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۲۱:۳۰

شهردار کرمان مطرح کرد؛

پیش‌بینی تحقق بودجۀ ۱۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمان در سال ۱۴۰۰

پیش‌بینی تحقق بودجۀ ۱۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمان در سال ۱۴۰۰

کرمان - شهردار کرمان با دفاع از بودجۀ ۱۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمان در سال ۱۴۰۰ توافق اعضای شورای اسلامی شهر کرمان مبنی بر تصویب بودجۀ سال آینده را گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمهران عالم‌زاده، در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرمان و خبرنگاران برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه رجب و ولادت امام محمد باقر علیه‌السلام، در تشریح پروژه‌ها و برنامه‌های شهرداری کرمان، از اجرای تقاطع «شرف‌آباد» در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: مراحل این پروژه به‌خوبی طی شده و امیدورایم کلنگ جرای این پروژه در اسفندماه به زمین زده شود.

وی همچنین به کلنگ‌زنی مدرسۀ ۲۴ کلاسۀ «شهید مجید علی‌احمدی»، در محلۀ سرآسیاب کرمان و مشارکت شهرداری در این امر خیرخواهانه اشاره کرد و افزود: کمک شهرداری در قالب مشارکت در هزینۀ صدور پروانۀ ساختمانی و واگذاری قدرالسهم زمین، به‌طور مسلم در افزایش ظرفیت فضاهای آموزشی تأثیرگذار خواهد بود.

شهردار کرمان اقدام مهم دیگر را برنامه‌ریزی برای برگزاری «جشنواره جهانی نقاشی کودک» شهرداری کرمان اعلام و خاطرنشان کرد: این رویداد با حضور معاون زیر کشور و استاندار کرمان، کار خود را آغاز کرد که امیدواریم به برندی جهانی برای شهرداری و شهر کرمان تبدیل شود.

عالم‌زاده تحویل ۲۰ دستگاه اتوبوس خریداری‌شده به کرمان را اتفاقی خوب برای شهر کرمان دانست و خاطرنشان کرد: تا پایان هفتۀ جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی، از این تعداد دستگاه اتوبوس رونمایی خواهد شد.

وی در ادامه، به آمادگی کامل شهرداری کرمان در آستانۀ سال جدید اشاره کرد و با بیان اینکه شهرداری مانند سال‌های گذشته برنامۀ مشخصی در پیش خواهد گرفت، گفت: شهر کرمان در سال آینده در حوزۀ فضای سبز، متحول خواهد شد.

شهردار کرمان برگزاری سمپوزیوم مجسمه‌سازی در فروردین‌ماه سال آینده را رویدادی دیگر اعلام کرد و گفت: این رویداد بعد از گذشت چندسال، مجدد کار خود را در کرمان شروع خواهد کرد.

عالم‌زاده همچنین به اقدام خوب قرارگاه جهادی کریم اهل بیت علیه‌السلام شهرداری کرمان در ساختِ بوستان کودک «شهید چیره»، در روستای «حرمکِ» بخش گلباف از توابع شهرستان کرمان اشاره کرد و افزود: از تمام نیروهایی که داوطلبانه برای ساختِ این بوستان تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

شهردار کرمان در ادامه، در دفاع از بودجۀ پیشنهادیِ شهرداری کرمان گفت: از بودجۀ بالا استقبال و توان تحقق آن را پیش‌بینی می‌کنیم.

عالم‌زاده با بیان اینکه مدیران پُرتلاش شهرداری، علاوه بر خدمت‌رسانی به شهروندان، برای مجموعۀ خود نیز درآمدزایی دارند، گفت: سال گذشته با وجود پایین بودن قیمت زمین و علی‌رغم اینکه انتظار نمی‌رفت، بودجۀ ۸۲۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمان محقق شد.

وی افزود: افزایش بودجۀ شهرداری و تحقق این بودجه، موجب توسعه و پیشرفت شهر خواهد شد.

شهردار کرمان در خصوص بودجۀ ۱۳۰۰ میلیارد تومانی سال‌جاری گفت: خوشبختانه تاکنون، ۱,۱۰۰ میلیارد تومان از بودجه محقق شده و اگر برخی مشکلات وجود نداشت، بودجۀ امسال به‌طور کامل تحقق می‌یافت.

عالم‌زاده افزود: هم‌اکنون، اقدامات شهرداری و روند اجرای پروژه‌های عمرانی، براساس برنامۀ زمان‌بندی پیش می‌رود؛ ضمن اینکه هیچ فشاری نیز به مردم وارد نشده است.

وی با بیان اینکه در شرایط کرونا، تنها شهرداری بخشی از عوارض اصناف را مورد بخشودگی قرار داد، گفت: در این اقدام، خود را همراه مردم دانستیم.

شهردار کرمان تصریح کرد: بودجۀ ۱,۵۰۰ میلیارد تومان و کمتر از آن، در شأن شهرداری و مردم شهر کرمان نیست.

عالم‌زاده افزود: اگر می‌خواهیم آسفالت معابر شهر کرمان را تکمیل کنیم و اقدامات بیشتری برای شهر و شهروندان انجام دهیم، باید بودجه افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه مردم کرمان لایق بهترین‌ها هستند، گفت: در شهرداری کرمان، دغدغۀ خدمت به مردم را داشته و قصد داریم خدمات کاملی در بخش‌های مختلف به شهروندان کرمانی ارائه کنیم.

شهردار کرمان افزود: امیدوارم تا پایان این دوره از مدیریت شهری، با همگرایی و همدلی، تلاش کنیم تا شورای اسلامی شهر و شهردار بعدی، پُرتوان‌تر و فارغ از مشکلات کوچک و بزرگ، به مردم خدمت کنند.

کد خبر 5149954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha