۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۲۲:۴۷

فرماندار تنگستان:

کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه نیازمند حضور بسیجیان است

کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه نیازمند حضور بسیجیان است

بوشهر- فرماندار شهرستان تنگستان گفت: امروز به حضور بسیجیان به همراه کار گروه‌های اجتماعی و فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی پور عصر چهارشنبه در نشست مجمع بسیج شهرستان تنگستان اظهار داشت: وظیفه همه ما انتقال واقعیت‌ها و نقش آفرینی‌های بسیجیان در هشت سال دوران دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان است.

وی با اشاره به اینکه مأموریت‌های بسیج متنوع است بیان کرد: باید بسیج را هم حمایت و هم تقویت کرد، زیرا بسیج یکی از سازمان‌های پویا، منعطف و استراتژیکی است که بر اساس شرایط روز کشور هر اتفاقی رخ دهد مأموریت خود را تغییر و در خدمت کشور ومردم انجام وظیفه می‌کند.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: بسیج در بحث مسائل امنیتی، فرهنگی و اجتماعی کشور و جامعه تکیه گاه بسیار خوبی است.

وی با اشاره به اینکه بارزترین شاخص بسیج کمک به مردم است، ادامه داد: بسیج در چند ساله اخیر در بحث محرومیت زدایی با حداقل امکانات و با کمترین هزینه مشکلات اساسی مردم را حل کرده است.

رفیعی پور با بیان اینکه در بحث کرونا و طرح سردار شهید سلیمانی بسیار خوب عمل شد افزود: اگر می‌خواهیم در بحث کرونا موفقیت‌هایی را داشته باشیم باید طرح شهید سلیمانی را تقویت و کمک کنیم که آسیب‌هایی که کرونا به جامعه وارد می‌کند با طرح شهید سلیمانی و همکاری بسیج این بحران را پشت سر بگذاریم.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه در تأمین و توزیع بسته‌های معیشتی با همکاری بسیج وحدت کلمه‌ای انجام شد یاد آور شد: هر جا مقام معظم رهبری اشاره‌ای کردند بسیج به خوبی و بدون کم و کاست ورود کرده و ماموریتش به بهترین نحو ممکن به انجام رسانده است.

وی با تاکید به اینکه یکی از مشکلات اساسی جامعه بحث آسیب‌های اجتماعی است تصریح نمود: امروز به حضور بسیجیان به همراه کار گروه‌های اجتماعی و فرهنگی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه نیاز است.

کد خبر 5149989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha