سخنگوی جنبش حماس:

عملیات مبادله حقیقی تنها راه آزادی نظامیان اسیر صهیونیست است

عملیات مبادله حقیقی تنها راه آزادی نظامیان اسیر صهیونیست است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در واکنش به تلاش رژیم صهیونیستی برای آزادی نظامیان اسیر خود، تأکید کرد: صهیونیستها جز از طریق یک عملیات مبادله حقیقی نمی‌توانند نظامیان‌شان را بازپس گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» امروز جمعه در سخنانی به تلاش های اخیر مقامات رژیم صهیونیستی برای بازپس‌گیری نظامیان اسیر خود واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این خصوص گفت: دشمن صهیونیستی جز از طریق یک عملیات مبادله حقیقی پس از طی مذاکرات غیرمستقیم، قادر به بازپس‌گیری نظامیان اسیر خود نخواهد بود.

حازم قاسم، سخنگوی حماس در ادامه سخنان خود در این زمینه همچنین تصریح کرد که تجربه‌هایی که تاکنون حاصل شده اند، قدرت مقاومت در تحمیل اراده و خواسته‌های خود بر دشمن را ثابت می‌کند.

این در حالی است که بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز گذشته مدعی شده بود که تمامی سرویس‌های امنیتی و سیاسی این رژیم برای بازگرداندن نظامیان اسیر اسرائیلی نزد گردان‌های قسام تلاش خواهد کرد.

در حال حاضر عزالدین القسام ۴ صهیونیست را در غزه به اسارت گرفته است که ۲ نفر از آنها در جریان جنگ ۵۱ روزه در سال ۲۰۱۴ اسیر شدند و ۲ نفر دیگر نیز طی سال‌های اخیر در جریان ورود به باریکه غزه به اسارت گرفته شده‌اند.

کد خبر 5150820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha