۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰

فرمانده انتظامی ساوه خبر داد؛

پلمب ۴ واحد صنفی در ساوه به دلیل انتشار تصاویر غیراخلاقی

پلمب ۴ واحد صنفی در ساوه به دلیل انتشار تصاویر غیراخلاقی

ساوه- فرمانده انتظامی ساوه از پلمب ۴ واحد صنفی متخلف به دلیل انتشار تصاویر غیراخلاقی در تبلیغاتشان در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، علی اکبر عیسی آبادی گفت: در اجرای طرح‌های پایش و رصد فضای مجازی از سوی پلیس فتا شهرستان، تعدادی از صفحات انتشار دهنده تصاویر غیراخلاقی شناسایی شدند و برخورد قضائی با آنان با هماهنگی مرجع قضائی آغاز شد.

وی افزود: در تکمیل تحقیقات مشخص شد که این صفحات مربوط به متصدیان ۴ واحد صنفی در شهرستان است که اقدام به انتشار این تصاویر به منظور تبلیغ، بازاریابی و جذب مشتری می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: در مراحل تحقیقات پلیس ۵ نفر از گردانندگان این صفحات شناسایی و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

عیسی آبادی در پایان با اشاره به اینکه هر گونه انتشار تصاویر خصوصی اشخاص بدون اجازه آنها در فضای مجازی جرم بوده و با مجرمان برخورد قانونی صورت می‌پذیرد، اظهار کرد: شهروندان و متصدیان واحدهای صنفی دارای مشتریان خانم هشدار می‌دهیم که سو استفاده از تصاویر خصوصی افراد در پوشش تبلیغ، بازاریابی، جذب مشتری، مدلینگ و انتشار تصاویر خودداری کنند.

کد خبر 5152348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک ساوجی (خرقانی) IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      0 3
      آفرین این هم کافی نیست ما ساوه ای ها انتظارات هزار برابری راجع به این برخورد ها داریم ولی باز هم ممنون