۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۱۱

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران خبر داد

نمایش جاذبه های مازندران در نمایشگاه بین المللی گردشگری

نمایش جاذبه های مازندران در نمایشگاه بین المللی گردشگری

ساری- مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت:جاذبه‌های گردشگری استان در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی کشور به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیف‌الله فرزانه با اشاره به نمایش جاذبه‌های گردشگری استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری اظهار داشت: این نمایشگاه ملی متناسب بامحدودیت‌های کرونایی و با رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی برپا می‌شود.

وی افزود: جاذبه‌ها و ظرفیت‌های مازندران در غرفه‌ای به مساحت ۶۰۰ متر مربع به‌نمایش درمی‌آید و تأسیسات اقامتی، پذیرایی، تفریحی و سرگرمی، دفاتر خدمات سیاحتی و گردشگری و شهرداری‌ها دراین نمایشگاه حضوری فعال دارند.

مدیرکل‌میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی تصریح کرد: این نمایشگاه محل مناسبی برای آشنایی دست‌اندرکاران گردشگری و طرح‌ها و ایده‌های نو در زمینه ساخت تأسیسات ونحوه ارائه خدمات و ایجاد بستر مناسب برای توسعه صنعت گردشگری است.

فرزانه گفت: هنرمندان صنایع‌دستی مازندران در رشته‌های لاک تراشی، بافته‌های داری، حصیربافی و چوب در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی از پنجم اسفند ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهدشد.

کد خبر 5152456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      3 0
      مازندران واقعا جاهای زیبایی دارد حتما بعد کرونا به آنجا سفر کنید
    • زهرا آملی IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      0 0
      هیچ جای دنیا مازندرون نبونه
    • مازندران IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      0 0
      جان مازندرون فدا...