۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۱۲

در جلسه غیرعلنی مجلس مطرح شد؛

لزوم اجرای قانون «لغو تحریم‌ها»/هرگونه تصمیم فراپادمانی ممنوع است

لزوم اجرای قانون «لغو تحریم‌ها»/هرگونه تصمیم فراپادمانی ممنوع است

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: رئیس مجلس و برخی از نمایندگان در جلسه غیرعلنی تاکید کردند که قانون«لغو تحریم‌ها» باید مو به مو اجرا شود و هرگونه تصمیم فراپادمانی نیز ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد راستینه در حاشیه جلسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: دستور کار مجلس ادامه بررسی لایحه بودجه بود اما تعدادی از نمایندگان نسبت به نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و بیانیه شب گذشته با آژانس، اعتراض کردند و تاکید داشتند که جلسه علنی بلافاصله تشکیل شود.

وی افزود: در این جلسه رئیس مجلس و برخی از نمایندگان تاکید داشتند که قانون اقدام راهبردی باید مو به مو اجرا شود و هرگونه تصمیم فراپادمانی ممنوع و غیرقانونی است اما بررسی اینکه آیا قانون در توافق با آژانس رعایت شده یا نه باید در مسیر قانونی و بعد از شنیدن گژارش دولت و دبیرخانه انجام پذیرد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: این مسئله با اعتراض نمایندگان معترض روبرو بود اما در نهایت مقرر شد جلسه علنی برگزار شود ولی رسیدگی طی روند قانونی و بر اساس منطق طی شود تا مشخص شود آیا تخلفی از قانون صورت گرفته است یا خیر. در این زمینه همه نمایندگان بر روند اجرای قانون تاکید داشتند.

کد خبر 5153330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha