۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۳۲

فردا در گنبد مینای عباس‌آباد؛

برگزیدگان نخستین رویداد جذب سرمایه فناوریهای فرهنگی معرفی می‌شوند

برگزیدگان نخستین رویداد جذب سرمایه فناوریهای فرهنگی معرفی می‌شوند

برگزیدگان نخستین رویداد جذب سرمایه در حوزه فناوری فرهنگی، فردا سه‌شنبه ۵ اسفند در آسمان‌نمای گنبد مینای مجموعه گردشگری عباس‌آباد معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه گردشگری عباس‌آباد، مراسم معرفی و تقدیر از برگزیده‌های نخستین رویداد جذب سرمایه در حوزه فناوری فرهنگی، با رویکرد شناسایی ایده­‌های نوآورانه و فناورانه در فرهنگ، فردا سه‌شنبه ۵ اسفند در آسمان‌نمای گنبد مینای مجموعه فرهنگی هنری عباس آباد برگزار می‌شود.

این‌برنامه با هدف شناسایی ایده­‌های نوآورانه با محوریت فناوری‌­های نوین دیجیتال سرمایه­‌پذیر در سینما، پویانمایی و تئاتر، چاپ و نشر، هنرهای تجسمی، مد و لباس، تبلیغات، معماری، موسیقی و بازی­‌های رایانه‌­های از دی‌ماه امسال آغاز و تا ۱۰ بهمن ادامه داشت.

تاکنون ۱۸۰ کسب‌وکار  و ۱۱ سرمایه گذار و ۲ صندوق اعتباری هنر و صندوق کار آفرینی امید برای شرکت در این‌رویداد شرکت کرده‌اند که پس از دو مرحله داوری علمی، ۹ محصول برای دریافت تسهیلات به صندوق اعتباری هنر و صندوق کارآفرینی امید معرفی و ۲۰ محصول در آیین اختتامیه در قالب ۲۰ تیم و در حضور سرمایه گذاران ارائه و جذب سرمایه و انعقاد قرارداد انجام می‌شود.

این رویداد توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران با همکاری شرکت نوسازی عباس آباد و دیگرنهادها در فضای مجازی برگزار شد.

کد خبر 5153453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha