۷ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۰۷

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی:

جام حذفی جام شگفتی سازان است/ حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم

جام حذفی جام شگفتی سازان است/ حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم

اهواز- سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با بیان اینکه جام حذفی جام شگفتی سازان است، افزود: امیدوارم با غلبه حریفان خود در این رقابت‌ها بتوانیم نتیجه خوبی در پایان مسابقات به دست آوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم اشکش عصر امروز پنجشنبه پس از برتری تیمش در مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، در جمع خبرنگاران گفت: حریف امروز را به خوبی آنالیز کرده بودیم.

وی عنوان کرد: هر دو تیم بازی خوبی را انجام دادند و توانستیم بازیکنان مؤثر حریف را از جریان بازی خارج کنیم و پیروز از میدان خارج شویم.

اشکش با بیان اینکه امروز چهار بازیکن ۲۰ ساله را به میدان فرستادیم، تصریح کرد: امیدوارم این بازیکنان بتوانند پشتوانه‌ای برای تیم باشند و با بازی دادن به این بازیکنان آینده تیم را تضمین می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با تقدیر از عملکرد داور بازی، گفت: داور امروز برخلاف بازی‌های قبل بسیار خوب بود و حق را به حق‌دار داد.

اشکش به دیدار مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی با استاندار خوزستان، افزود: نگاه استاندار جدید به تیم مردمی ملاثانی خیلی مثبت است و قول مساعد و حمایت داد.

وی گفت: نمی دانم چرا تاکنون یک آجر به ورزشگاه ملاثانی اضافه نشده است در حالی که مردم دوست دارند تیم در ملاثانی بازی کند.

تیم استقلال ملاثانی در مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز با یک گل تیم بادران تهران را شکست داد و به مرحله یک شانزدهم رقابت‌ها صعود کرد.

کد خبر 5156267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha