۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۰۲

فرماندار رودسر خبرداد؛

ساخت و نصب یادمان بیش از ۲۹۰ شهید شهرستان رودسر

ساخت و نصب یادمان بیش از ۲۹۰  شهید شهرستان رودسر

رودسر- فرماندار رودسر از ساخت و نصب تابلوی یادمان ۲۹۳ شهید این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان با روز شهدا چند تابلو از این یادمان نصب و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی مظفری، پیش از ظهر یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت ۲۲ اسفند روز شهدا، ساخت و نصب یادمان را کمترین اقدام در حق شهدا دانست و گفت: با این اقدامات می‌توانیم بخشی از دین خود به شهدا را ادا کرده باشیم.

وی با اشاره به جایگاه و مقام شهدا از مدیران، شهرداران، بخشداران و خیران شهرستان رودسر خواست تا در این کار ارزشمند و ماندگار مشارکت کنند.

فرماندار رودسر با بیان اینکه همه ما تکلیف و وظیفه بزرگی در قبال خون شهدا داریم اظهار کرد: تکلیف و وظیفه همه ما این است که یاد و راه آنان را ادامه دهیم.

مظفری با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه به خوبی نهادینه شود، ادامه داد: این رسالت بزرگی است که باید به آن عمل کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون ۲۹۳ یادمان برای شهدای شهرستان رودسر ساخته و نصب شده است، گفت: همزمان با روز شهدا تعداد دیگری از یادمان‌ها نصب خواهند شد.

کد خبر 5158220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • خدیجه هدایت بازرگانی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
      0 0
      سلام وعرض ادب احترام خدمت اقای فرماندار محترم رودسر جناب دکتر مظفری من خواهر اولین شهید انقلاب رودسر چگونه از شما تشکر کنم امسال دهه فجر خیلی بدی داشتییم از اینکه نه نامی از شهدای ما نه عکسی از انها زده شد ولی با این خبر شما بسیار خوشحال شدم خدایا شکر میکنم بهترین فرماندار نصیب ما مردم رودسر کردید