۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴

مدیرعامل آبفای استان تهران:

شرکت آب و فاضلاب استان تهران توانسته کرونا را از فاضلاب حذف کند

شرکت آب و فاضلاب استان تهران توانسته کرونا را از فاضلاب حذف کند

تهران- مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: شرکت آب و فاضلاب استان تهران توانسته ویروس کرونا را به طور کامل از فاضلاب حذف کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بختیاری صبح سه شنبه در نخستین مجمع سالانه روابط عمومی‌های آبفای استان تهران اظهار داشت: رمز موفقیت ما همراهی و همکاری مردم است و این امر بزرگترین وظیفه روابط عمومی است.

بختیاری گفت: امروزه با فراگیری شبکه‌های اجتماعی روابط عمومی‌ها باید در چارچوب قوانین با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارتباطی و آموزشی این فضا بیش‌ترین استفاده را در ترویج فرهنگ مصرف بهینه داشته باشند.

وی با بیان این‌که هنر روابط عمومی در ایجاد هم‌زمان آگاهی و امیدواری در میان مردم جامعه است، افزود: روابط عمومی آبفای استان تهران باید بتواند با اطلاع‌رسانی از اجرای بی‌وقفه و مستمر پروژه‌ها به جامعه امید و شادابی تزریق کند و در عین حال با بیان دشواری‌های تأمین، تصفیه و توزیع آب شرب، مردم را از عواقب کار آگاه کند.

مدیرعامل آبفای استان تهران ضمن تاکید بر پرهیز از نصیحت‌گویی و سرزنش‌کردن مردم، بیان داشت: به دنبال ایجاد تشویش و ترساندن مردم جامعه نیستیم اما سال آینده، تابستان بسیار دشواری پیش رو خواهیم داشت و مسئولیت روابط عمومی‌ها سنگین‌تر خواهد شد.

بختیاری ادامه داد: مردم باید از وضعیت بحران آب استان تهران آگاه شوند و بدانند که دشت ورامین سومین دشت بحرانی کشور است و عمق چاه‌های این دشت به بالای ۳۰۰ متر رسیده است و از سوی دیگر به آنان امید بدهیم و بگوییم که تا پایان سال پروژه‌ای محیط زیستی ۹۰۰۰ میلیارد تومانی در تهران افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل آبفای استان تهران با اشاره به این‌که تأمین و توزیع آب در استان تهران کاری بسیار گران و طاقت‌فرساست افزود: در شهرهای بزرگی مانند پاریس و لندن نتوانسته اند ویروس کرونا را از فاضلاب حذف کنند اما شرکت آب و فاضلاب استان تهران توانست این ویروس را به طور کامل از فاضلاب حذف کند.

کد خبر 5159785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha