۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۲۳

در پی کاهش شدید ذخایر خونی در خراسان رضوی؛

تیم سیار انتقال خون به چناران اعزام می شود

تیم سیار انتقال خون به چناران اعزام می شود

مشهد - سازمان انتقال خون خراسان رضوی از اعزام تیم های سیار به چناران خبر داد و گفت: در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه جاری در سالن شهید بهشتی چناران میزبان نیکوکاران هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان انتقال خون خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای از اعزام تیم سیار اهدا خون به شهرستان چناران خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ در پی تقاضای مردم نیکوکار و مساعدت جمعی از مسئولان شهرستان چناران، تیم سیار اهدا خون به این شهرستان اعزام می‌شود.

بنا بر این گزارش تیم سیار اهدای خون در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه جاری در سالن شهید بهشتی واقع در خیابان طالقانی ۵ از ساعت ۹ الی ۱۳ آماده پذیرش داوطلبان ایثارگر منطقه خواهد بود.

روابط عمومی انتقال خون استان با اشاره به کاهش ذخایر خونی از عموم مردم شهرستان چناران دعوت کرد با مشارکت در این اقدام خداپسندانه در افزایش ذخایر حیاتی فراورده‌های خونی استان مشارکت کنند.

شرایط عمومی اهدای خون شامل وزن حداقل ۵۰ کیلوگرم، سن بین ۱۸ تا ۶۰ سال، رعایت حداقل فاصله زمانی بین دو اهدای خون به مدت سه ماه، رعایت نوبت‌های مجاز اهدا خون در سال برای آقایان چهار بار و بانوان سه بار، پرهیز از رفتارهای غیر بهداشتی، برخورداری از سلامت عمومی جسمانی و روانی و به همراه داشتن کارت ملی است.

در این اطلاعیه از مساعدت آگاهانه و صبورانه داوطلبان در کلیه مراحل اهدای خون بمنظور اجرای کامل و دقیق استانداردهای مهم این مجموعه عام المنفعه قدردانی و از اینکه ممکن است به دلیل محدودیت‌های موجود برخی داوطلبان مدت زمانی را در انتظار نوبت اهدای خون بمانند عذر خواهی شده است.

کد خبر 5160042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha