۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۸:۰۸

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

۱۶سارق و مالخر حرفه ای در شهرستان بویراحمد دستگیر شدند

۱۶سارق و مالخر حرفه ای در شهرستان بویراحمد دستگیر شدند

یاسوج- فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۶ نفر از سارقان و مالخران حرفه ای در شهرستان بویراحمد دستگیر شدند که از این تعداد ۱۲ نفر سارق و چهار نفر نیز مالخر هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصطفایی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و قطعی مکرر برق در شهرستان بویراحمد این موضوع با هماهنگی مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده ۱۲ نفر سارق و چهار مالخر را شناسایی و در چندین عملیات جداگانه و ضربتی به صورت همزمان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۶۵ فقره سرقت سیم برق هوایی و کابل مخابراتی در شهرستان بویراحمد اعتراف کردند، گفت: از این سارقان یک هزار و ۵۰۰ کیلو سیم برق هوایی و کابل مخابراتی، دو دستگاه تلویزیون، یک دستگاه کامپیوتر با تجهیزات کامل، لپ تاپ، پمپ آب، شیرآلات ساختمانی، چمن‌زن بزرگ، وسایل آرایشگاهی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم ماشین سنگین و ۱۶ دستگاه کارت خوان کشف و ضبط کردند.

مصطفایی ارزش کالاهای کشف شده را پنج میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

کد خبر 5160416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha