۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۴۳

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

خط و نشان دادستان تهران برای کارشکنان بخش تولید

خط و نشان دادستان تهران برای کارشکنان بخش تولید

پاکدشت- دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم در خصوص کارشکنی‌ها و مانع تراشی‌هایی که در عرصه تولید وجود دارد ورود می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی القاصی مهر پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از یک شهرک صنعتی در شهرستان پاکدشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تولیدکنندگان تکاپو، حیات و زندگی را در اجتماع زنده کرده‌اند.

القاصی مهر با بیان اینکه امروز وضعیت کشور در شرایطی است که همه صاحب نظران و علاقه مندان به این آب و خاک راه برون رفت از مشکلات و تحریم‌ها را خوداتکایی، قطع وابستگی‌ها و شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های داخلی می‌دانند گفت: مقام معظم رهبری چندین سال است که به همه مسئولان و مقامات برای بسیج همگانی رفع وابستگی و خوداتکایی توصیه می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: با وجود فشارها و مضایق معیشتی مردم، ما شاهد این بودیم که بخشی از استعدادها و ظرفیت‌ها به میدان عمل آمده‌اند و با توجه به بازدیدهایی که امروز از واحدهای تولیدی داشتیم مشاهده شد که محصولات از نظر طراحی‌ها و کیفیت در سطح بالایی قرار دارند و این محصولات به کشورهای اروپایی هم صادر می‌شوند که پیش از این محصولات با ارز دولتی وارد می‌شدند اما اکنون این ظرفیت در داخل ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه از پیامدهای مثبت تحریم‌ها مراجعه به خود و اطمینان به خود بوده که شعار می‌توانیم را سر داده‌ایم عنوان داشت: مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند که اگر می‌خواهیم در مقابل دشمن بایستیم، راهش قوی شدن در برابر دشمن است.

القاصی مهر راه برون رفت از مشکلات را پرداختن به صنعت و تولید و عدم وابستگی دانست و گفت: برای دستیابی به خوداتکایی باید همه ظرفیت‌ها پای کار بیایند و تمام توانمندی‌های بالقوه در بخش‌های نظارتی، خصوصی و دولتی به کار گرفته شوند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران بیان داشت: ما در دستگاه قضائی با توجه به اهتمام ویژه رئیس قوه قضائیه به تولید و اشتغال، با تمام ظرفیت به میدان آمده‌ایم تا از تولید حمایت کنیم و با مطالبه گری در جهت رفع موانع گام برداریم و در این راستا قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم در خصوص کارشکنی‌ها و مانع تراشی‌هایی که در عرصه تولید وجود دارد ورود پیدا می‌کند.

کد خبر 5161186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha