۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۵۸

استاندار کرمانشاه:

حواشی جامعه به دلیل بی توجهی به مسائل فرهنگی در کرمانشاه است

حواشی جامعه به دلیل بی توجهی به مسائل فرهنگی در کرمانشاه است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: حواشی جامعه به دلیل بی توجهی به مسائل فرهنگی در کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: جنبه فرهنگی انقلاب اسلامی بسیار برجسته‌تر بوده که پس از پیروزی آن مسائل فرهنگی جای خود را به موضوعات سخت افزاری و کارهای عمرانی همچون احداث آزادراه، بزرگراه و حتی پتروشیمی داد.

وی با تاکید بر اینکه زیربنای تمامی اقدامات عمرانی و عملیاتی مسائل فرهنگی است، افزود: حواشی‌های به وجود آمده در جامعه ناشی از بی‌توجهی به مباحث فرهنگی است که سبب بی توجهی به اخلاق و رذائلی همچون دروغ شده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید در جامعه و کف خیابان خود را نشان دهد، تصریح کرد: برگزاری این جلسات برخلاف حالت فعلی باید با در راستای موضوعات عام مطرح شود.

وی با اشاره به بلاتکلیفی و عدم اطلاع‌رسانی از ثبت یا عدم ثبت روز ملی کرمانشاه در تقویم که یکی از مطالبات مردم و اصحاب فرهنگی استان کرمانشاه است، گفت: روند توسعه استان کرمانشاه بدون دانشگاه کند و دارای هزینه بسیار سنگینی است، لذا کارهای پژوهشی با قابلیت اجرایی باید انجام شده و در کف جامعه و سر سفره مردم خودش را نشان دهد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مدیران این استان باید برای عملکرد خود پاسخگو بوده و اقدامات عملیاتی و اجرایی انجام دهند، گفت: معرفی ویژگی‌های استان کرمانشاه همچون بازتاب خبری معرفی شدن کرمانشاه به عنوان امن‌ترین استان در کشور لازم است، اما متأسفانه ویژگی‌های منفی بازتاب داده می‌شوند.

کد خبر 5161330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha