۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۲۱:۳۰

رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه:

معاندین به بهانه کرونا به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات هستند

معاندین به بهانه کرونا به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات هستند

کرمانشاه- رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: معاندین به بهانه شیوع ویروس کرونا به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خوش اقبال در جلسه ستاد انتخابات شهرستان صحنه که امروز با حضور فرماندار و مسئولین کمیته‌های اجرایی برگزار شد؛ اظهار کرد: معاندان اهمیت انتخابات پیش‌رو را دریافته‌اند و از این رو به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم با بهانه‌های کرونا و یا عدم کارایی انتخابات هستند.

وی افزود: برگزاری انتخابات در شرایط کرونا امر تجربه شده‌ای در دنیا و در کشور ما است و بر اساس برنامه‌ریزی و پیش بینی‌های صورت گرفته آماده برگزاری انتخابات هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: ایجاد تحول و هوای تازه در سیستم‌های مدیریتی یکی از کارکردهای عمیق انتخابات است که امید و طراوت را به بدنه باز می‌گرداند.

خوش اقبال تاکید کرد: ستاد انتخابات استان کرمانشاه به عنوان تیم اجرایی به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و با مشارکت حداکثری است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه خطاب به اعضای ستاد انتخابات در شهرستان صحنه گفت: باید نقاط ضعف و مشکلات در دوره‌های گذشته احصاء و رفع شود.

کد خبر 5161383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      0 0
      وقتی رئیس جمهور طبق ادعای خودش فاقد قدرت قانونی باشد انتخابات معنی ندارد و بهتر است برای همیشه برچیده شود تا در هزینه ها صرفه جویی گردد.
    • ناشناس IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      0 0
      مردم زیربار گرونی پدرشون دراومده چه ربطی به کرونا داره
    • علی IR ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      2 0
      کارت ملی خانم بنده بعد 3 سال شش ماه الان تازه چاپ شده و به اداره ثبت احوال مربوطه رسیده و بعد دو دوره برای تحویل گرفتن کارت ملی به ثبت احوال مراجعه نمودم به دلیل بیماری زمینه ای نمی توانست برای تحویل کارت حضور پیدا کند و اینجانب دو بار مسیر 950 کیلومتری رفتم تحویل ندادن با چه دل خوشی بره رای بده؟؟؟؟