۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۱

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

وعده صادق عملیات تنبیهیِ بزرگ علیه اسراییل بود

وعده صادق عملیات تنبیهیِ بزرگ علیه اسراییل بود

اردستان-مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: وعده صادق عملیات تنبیهی بزرگ بود که بر رژیم صهیونیستی انجام شد و اراده الهی بیش از سایر عوامل نقش تعیین کننده داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین دقیقی در یادواره شهدای پاسدار در اردستان، اظهار کرد: مؤلفه‌های اقتدار نظام جمهوری اسلامی علاوه بر سلاح، مردم و رهبری انقلاب نیز هستند که اگر رهبر نبود ایران اکنون جایگاه مهمی در منطقه نداشت و امروزه ایران با آمریکا در افتاده است.

وی افزود: امروزه گزینه نظامی از روی میزها کنار رفته درحالی که در گذشته دشمنان از عرصه نظامی جهت حمله به ایران استفاده می‌کند و شهید حججی‌ها از میان همین جوانان هستند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کشتار شیعیان از صدر اسلام وجود داشته و بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال، وهابیت و رژیم صهیونیستی شکست نظامی خورده است که این شکست را شهید سلیمانی به جریان انحرافی وهابیت وارد کرد.

سردار دقیقی تصریح کرد: اگر شکست داعش نبود این حرکت عظیم اربعین شکل نمی‌گرفت که بیش از ۲۰ میلیون نفر مسلمان بزرگترین تجمع بشری را هرساله شکل می‌دهند و دستاورد اقتصادی شکست داعش این بود که شهید جمهور رئیسی پیمان‌های متعدد با کشورهای دیگر داشت.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت، خاطرنشان کرد: بعد از شهادت شهید رئیسی باید آن شخصی که با رأی مردم انتخاب می‌شود ادامه دهنده راه شهدا و مطیع امر ولی باشد که در این راستا انتخاب مردم مهم خواهد بود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران اضافه کرد: عملیات تنبیهی وعده صادق یک عملیات بزرگ بود که بر رژیم صهیونیستی انجام شد که اراده الهی بیش از سایر عوامل نقش تعیین کننده داشت و باید سجده شکر بجا آورد.

کد خبر 6117198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha