۱۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۰۲

وزیر راه و شهرسازی:

منافع مردم در طرح جامع خارگ دیده می‌شود/ بهبود وضعیت تردد دریایی

منافع مردم در طرح جامع خارگ دیده می‌شود/ بهبود وضعیت تردد دریایی

بوشهر - وزیر راه و شهرسازی از تلاش و همکاری برای بهبود وضعیت تردد دریایی جزیره خارگ خبر داد و گفت: منافع مردم در طرح جامع خارگ دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی ظهر پنجشنبه در دیدار و گفت‌وگو با مسئولان جزیره خارگ اظهار داشت: خارگ نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد و نیاز است که همه مسئولان نگاه ویژه‌ای به رفع مشکلات این جزیره داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مردم خارگ را بررسی کرده و دنبال می‌کنیم خاطرنشان کرد: در خصوص طرح جامع خارگ سعی می‌شود منافع مردم حتماً دیده شود و با حساسیت موضوع فوق را دنبال می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در بخش مشکلات تردد دریایی نیز همکاری از سوی لازم از سوی وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌های مربوطه انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: در خصوص نوسازی و به‌روز رسانی ناوگان هر دو مسیر ورود جدی انجام می‌دهیم.

طرح جامع خارگ همچنان در بلاتکلیفی

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت تردد دریایی در این جزیره گفت: طرح جامع خارگ همچنان در بلاتکلیفی است.

یوسف وطن‌دوست ضمن تشکر از وزیر راه و شهرسازی که توجه ویژه‌ای به طرح جامع خارگ داشته است، اظهار داشت بعد از ۱۶ سال پیگیری طرح فوق، متأسفانه طرحی مصوب شده است که منافع مردم دیده نشده است و شایسته است در بررسی مجدد طرح، منافع مردم و مسائل و تعاریف شهرسازی که مغفول مانده است، دیده شود.

وی در خصوص مشکلات بخش تردد دریایی، سختی‌های مردم در بخش مسافرت دریایی را تشریح کرد و بر لزوم حمایت از بخش خصوصی و رسیدگی به مشکلات آنان تاکید کرد.

عبدالحمید صفایی شهردار خارگ به وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشکلات گفت: تصویب ناقص طرح جامع عواقب بدی برای درآمد شهرداری ایجاد کرده و شهرداری نمی‌تواند خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه کند.

کد خبر 5161745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha