۱۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۱۳

امام جمعه موقت سنندج:

کمک به نیازمندان اولویتی اجتماعی قلمداد شود

کمک به نیازمندان اولویتی اجتماعی قلمداد شود

سنندج- امام جمعه موقت سنندج گفت: کمک به نیازمندان و رفع مشکلات معیشتی مردم باید به عنوان اولویتی اجتماعی قلمداد شده و دستگاه های مختلف اجرایی برای آن تلاش ویژه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا معروف خالدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: دنیا مزرعه آخرت بوده و هرگونه عملکردی که داشته باشیم باید نسبت به عاقبت آن پاسخگو باشیم.

وی افزود: اسلام جامع‌ترین برنامه زندگی را به پیروان خود ارائه کرده است لذا مسلمانان باید با تأسی از این آموزه‌های هویت بخش در جامعه به نقش آفرینی بپردازند.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: کمک به نیازمندان از جمله مواردی است که اگر توسط افراد متمول جامعه مورد توجه قرار گیرد شاهد کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

ماموستا خالدی افزود: در این بازه زمانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد آسیب دیدن بسیاری از مشاغل هستیم باید تلاش‌ها برای رفع دغدغه‌های معیشتی مردم افزون شود.

وی اظهار کرد: از دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمت رسان انتظار داریم که رفع دغدغه‌های معیشتی مردم را در اولویت قرار دهند.

ماموستا خالدی در ادامه خطبه‌های این هفته بر رعایت موازین اسلامی در تمامی عرصه در جامعه تاکید کرد و گفت: ملاک برتری انسان‌ها به میزان عمل صالح آنها بستگی دارد و عزت دنیا و آخرت با عمل به دستورات الهی محقق می‌شود.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: ترویج آموزه‌های اسلامی در بین نسل جوان جامعه زمینه ساز تعالی و عزت روزافزون ایران اسلامی خواهد بود لذا باید همه ما نسبت به این مهم احساس مسئولیت کنیم.

کد خبر 5162229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha