۱۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۳۳

امام‌ جمعه ایلام:

طرح های جنگل کاری استان ایلام در کشور بی نظیر است

طرح های جنگل کاری استان ایلام در کشور بی نظیر است

ایلام-امام‌ جمعه ایلام با اشاره به اینکه طرح های جنگل کاری استان ایلام در کشور بی نظیر است، گفت: درخت کاری فواید زیادی از نظر اقتصادی برای استان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: در سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه جنگل کاری و کاشت نهال در استان ایلام انجام شده است.

وی با تقدیر از منابع طبیعی استان ایلام برای توسعه نهال کاری در استان، گفت: این کارها، علاوه بر زیبایی و اهمیت درختکاری فواید زیادی از نظر اقتصادی دارد.

کریمی تبار اظهار کرد: یکی از آموزه‌های عملی رهبری کاشت درخت است تا به ما یادآور شود که کشور نیاز به توسعه درخت کاری دارد.

وی، خواستار فرهنگ سازی و نهادینه کردن کاشت درختان مثمر در استان اشاره کرد و گفت: علاوه بر اینکه در فایده است از نظر اقتصادی و برداشت چوب نیز درآمدزا است.

امام جمعه ایلام با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، افزود: در این شرایط آستانه سال نو افرادی که دارای بضاعت نیستند، چشم انتظار حمایت هستند و امیدواریم که این فرهنگ کمک که فراگیر است بیشتر در جامعه ترویج یابد.

وی اضافه کرد: بر اساس آیات قرآن هرچه بیشتر صدقه بدهیم خداوند بیشتر روزی و رزق ما خواهد داد و موجب کاهش فاصله طبقاتی می‌شود.

وی افزود: افراد نیازمند و مددجویی که تحت حمایت کمیته امداد هستند وسیله خیری هستند که فرصت نیکوکاری ما را فراهم می‌کنند و کمیته امداد هم همه توان و امکان لازم را در اختیار داشته تا کمک‌های شما مردم نوع دوست را در اختیار نیازمندان قرار دهد.

کریمی تبار بیان کرد: امروز به حول و قوه الهی، جمهوری اسلامی در سطح کلان کشور شرایط رو به رشدی دارد و جزء کشورهایی است که از نظر علمی و تکنولوژی در حال پیشرفت است.

امام جمعه ایلام خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشت در سطح جامعه شد و گفت: مدیریت ترددهای و دید و بازدیدها در این شرایط برای در امان ماندن از کرونا توسط مردم ضروری است.

کد خبر 5162240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha