۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۰۶

معاون استاندار البرز خبر داد؛

توزیع ۸۴۰ هزار بسته کمک‌های مؤمنانه در البرز

توزیع ۸۴۰ هزار بسته کمک‌های مؤمنانه در البرز

کرج - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: تا مرحله نهم رزمایش کمک‌های مؤمنانه ۸۴۰ هزار بسته کمک‌های مؤمنانه به ارزش ۲۱۰ میلیارد تومان در این استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نور محمد فردی ظهر چهارشنبه در دهمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه استان البرز که در مصلای کرج برگزار شد، اظهار کرد: از تمام کسانی که امروز در تأمین کمک‌های معیشتی و جهیزیه نوعروسان نیازمند در این امر خداپسندانه شرکت کردند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: مرحله دهم مواسات و همدلی در استان البرز با محوریت نماینده معظم ولی فقیه در استان البرز آیت‌الله حسینی همدانی و تلاش تمام دستگاه‌های مرتبط صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون تا مرحله نهم رزمایش کمک‌های مؤمنانه ۸۴۰ هزار بسته کمک‌های مؤمنانه به ارزش ۲۱۰ میلیارد تومان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در بین جامعه هدف استان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز، در مرحله دهم کمک‌های مؤمنانه ۴۰ هزار بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند و ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد.

فردی با بیان اینکه هر کسی در امر کمک‌های مؤمنانه و خدمتگزاری پیش‌قدم شود ایثار و ازخودگذشتگی کرده است، گفت: زیبا نیست یک فرد تمام امکانات را داشته باشد و همسایه و برادر دینی و مسلمان وی در مضیقه باشد.

وی با بیان اینکه همدلی مردم البرز در کمک به نیازمندان بی‌نظیر است، اظهار کرد: به جهت اینکه در استان البرز خیرین بسیاری وجود دارند، در مسائل مختلف یاری‌رسان مردم هستند و این کمک‌ها در راستای احساس وظیفه خود انجام می‌دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز متذکر شد: امیدواریم با همدلی و همکاری دستگاه‌های مختلف بتوانیم در خدمت مردم البرز باشیم.

کد خبر 5166854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ج IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
      0 0
      کمک مومنانه یکباره بهش بگین نذری بهتره کمک آن نیست که گه باشد گه نباشه کمک آنست که پیوسته و همیشه باشه