۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۱۵

امام جمعه لاهرود:

جوانان از فضای مجازی در راستای امیدآفرینی استفاده کنند

جوانان از فضای مجازی در راستای امیدآفرینی استفاده کنند

مشگین شهر - امام جمعه لاهرود گفت: حضور فعال جوانان در فضای مجازی باعث می‌شود دشمنان حقایق را وارونه تحریف نکنند و این حضور باید در راستای امیدآفرینی در بین آحاد ملت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته لاهرود با اشاره به فعالیت در فضای مجازی و آسیب‌های حضور ناآگاهانه جوانان در این فضا اظهار کرد: حضور فعال جوانان به عنوان افسران جنگ نرم در فضای مجازی باعث می‌شود دشمنان نتوانند حقایق را وارونه تحریف نکنند.

وی آموزش سواد رسانه‌ای در بین مردم مخصوصاً جوانان و نوجوانان ضروری دانست و افزود: اگر حضور در فضای مجازی توأم با سواد رسانه‌ای باشد می‌تواند نوعی جهاد محسوب شود و موجب امید آفرینی، توصیه به ایستادگی در راه حق و بصیرت آفرینی شود.

امام جمعه لاهرود، حضور پرشور در انتخابات پیش رو رامهم‌تر از انتخاب اصلح عنوان کرد و گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی به عنوان حمایت تمام عیار از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این حضور دشمن شکن بوده و نظام، انقلاب اسلامی و امنیت ملت بزرگ ایران را ضمانت می‌کند.

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه افرادی با مشخصات صالح، کارآمد، دغدغه مند و پر انرژی در انتخابات شوراهای شهر روستا کاندیدا شوند، افزود: حضور به عنوان کاندیدا همچون حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح تکلیف و وظیفه دینی و سیاسی است و نباید افراد توانمند از حضور در انتخابات برای ساختن شهر و روستای آباد غفلت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود هدف از برنامه‌های دشمنان از جمله آمریکا و هم پیمانانش را ایجاد اختلاف، تفرقه، نزاع و درگیری در میان آحاد، احزاب، اقوام و مذاهب مختلف ملت ایران عنوان کردو گفت: مردم ایران طبق فرمایش امام خمینی (ره) باید امت واحده باشند و دشمنان را ناکام بگذارند چرا که رمز پیروزی، پیشرفت و شکست دشمنان صبر، بصیرت و ایستادگی در راه حق است و باید همدیگر را به این امر مهم توصیه کنیم.

امام جمعه لاهرود با اشاره به اینکه تعجب همه انسان‌های آزاده جهان از ادعای دفاع آمریکا از حقوق بشر است افزود: آمریکا که خود همه نوع ظلم و جنایت و قتل عام مظلومین را در جهان انجام می‌دهد و خود را طرفدار حقوق بشر و ضد توسعه سلاح‌های اتمی می نامد ولی با بمب اتمی در یک ساعت ۲۲۰ هزار نفر نه، بلکه نسل آنها را از بین می‌برد.

حجت الاسلام صفری در ادامه با اشاره به فرارسیدن سال نو همگان را برای احسان و انفاق و دستگیری از نیازمندان در آستانه عید و ایام کرونا و گرانی دعوت کرد.

کد خبر 5167647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha