۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۰۵

با مشارکت گروه های جهادی صورت گرفت؛

ارائه ۱۵۰ خدمت دندانپزشکی به نیازمندان حاشیه نشین سنندج

ارائه ۱۵۰ خدمت دندانپزشکی به نیازمندان حاشیه نشین سنندج

سنندج- گروه جهادی دندانپزشکان بسیجی همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) اقدام به ارائه خدمات به ۱۵۰ نیازمند ساکن مناطق حاشیه نشین سنندج کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشکده داندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان روز جمعه در حاشیه این اقدام خیرخواهانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این اردوی جهادی هشت دندانپزشک، شش تکنسین، ۱۴ دانشجو دندانپزشکی و چهار نفر در حوزه پشتیبانی و اداری حضور پیدا کردند.

محمد رستگار خسروی افزود: در این اقدام خیرخواهانه و جهادی که توسط دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، معاونت فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشگاه انجام شده است، ۱۵۰ خدمت به نیازمندان ارائه شد.

وی اعلام کرد: در این اردوی جهادی ۵۶ مورد ترمیم ،۵۳ مورد کشیدن دندان، ۱۷ مورد رادیوگرافی، ۱۲ مورد پری‌اپیکال، شش مورد جرم‌گیری، پنج مورد عصب‌کشی و ۵۳ مورد ویزیت به مراجعه کنندگان ارائه شد.

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: علاوه بر وظایف آموزشی، پژوهشی و درمانی توانسته‌ایم در ایام مختلف سال خدمات جهادی داوطلبانه را به اقشار کم برخوردار در مناطق مختلف استان ارائه کنیم و این اردو هم به مناسبت عید مبعث در مناطق حاشیه نشین سنندج انجام شد.

کد خبر 5167721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha