۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۳۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران خبر داد؛

امداد رسانی هلال احمر استان تهران به ۲۶۱ خودرو گرفتار در برف

امداد رسانی هلال احمر استان تهران به ۲۶۱ خودرو گرفتار در برف

تهران- مدیرعامل هلال احمر استان تهران از امداد رسانی هلال احمر استان تهران به ۲۶۱ خودرو گرفتار در برف و کولاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهین فتحی بعد از ظهر شنبه در این خصوص در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه بارشی از بعد از ظهر پنج شنبه در استان تهران فعال و این سامانه از صبح روز جمعه در محورهای کوهستانی به صورت برف بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران ادامه داد: با توجه به برودت هوا در غروب روز جمعه شاهد ایجاد برف و کولاک در برخی از شهرستان‌های استان تهران به خصوص در شمال و شرق این استان بودیم.

فتحی تصریح کرد: با توجه به آماده بودن امدادگران و نجاتگران در پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران، امر امداد رسانی به سرعت انجام گرفت و در نهایت به ۲۶۱ خودرو گرفتار شده در برف و کولاک امداد رسانی شد.

وی با بیان اینکه بیشترین کولاک در سه شهرستان ملارد در محدوده اخترآباد، دماوند در محدوده آبعلی و مشاء و فیروزکوه در نزدیکی گردنه گدوک رخ داد، اضافه کرد: در مجموع ۱۳ تیم عملیاتی از هلال احمر فیروزکوه، دماوند و ملارد، خدمات خود را به هموطنان ارائه کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به اینکه در امر امداد رسانی عوامل پلیس راه، راهداری و ستاد مدیریت بحران فرمانداری‌ها حضور داشتند، عنوان کرد: ۳۲۸ نفر که در برف و کولاک گرفتار شدند جهت اسکان اضطراری به نقاط امن و مشخص اسکان، منتقل شدند.

فتحی ادامه داد: در این عملیات طاقت فرسا که بیش از ۱۲ ساعت به طول انجامید، ۲۳۵ پتو، ۳۷۶ کنسرو، ۵۵ نان، ۴۴ خرما و ۷۰ بسته غذایی ۲۴ ساعت بین هموطنان توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از تمامی هموطنان در استان تهران درخواست کرد از سفرهای غیر ضروری خود داری کنند و در صورت نیاز، حتماً تجهیزات زمستانی با خود به همراه داشته و در صورت لزوم با شماره ۱۱۲ تماس حاصل کنند.

وی ادامه داد: در این عملیات ۶۵ نجاتگر کادر و داوطلب با بهره گیری از ۱۳ خودروهای عملیاتی حضور داشتند.

کد خبر 5168660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha