۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۴۵

رئیس ستاد انتخابات استان فارس اعلام کرد؛

ثبت نام ٨٣۵ نفر متقاضی انتخابات شوراها طی پنج روز در استان فارس

ثبت نام ٨٣۵ نفر متقاضی انتخابات شوراها طی پنج روز در استان فارس

شیراز- رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: طی پنج روز گذشته ٨٣۵ نفر در سطح استان نسبت به ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا اقدام کردند.

احمد احمدی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: از میان متقاضیان حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای استان ۷۶۱ نفر آقا و ۷۴ نفر خانم هستند.

وی افزود: ۱۰۸ نفر از افرادی که برای ششمین دوره انتخابات نام نویسی کرده‌اند دارای سابقه نمایندگی هستند این در حالی است که نسبت به دوره پنجم انتخابات شوراهای شهر و روستا طی مدت زمان مشابه شاهد کاهش جمعیت متقاضیان هستیم

او افزود: در روز پنجم ثبت نام از متقاضیان ٣٣٠ نفر در سطح استان اقدام به ثبت‌نام برای این انتخابات کردند که ۲۹۷ نفر آقا و ۳۳ نفر خانم هستند.

احمدی زاده اضافه کرد: در روز پنجم ۵۰ نفر از متقاضیانی که اقدام به ثبت نام کردند سابقه نمایندگی در شوراهای شهر و روستا را در کارنامه دارند.

ثبت نام ٧٩ نفر متقاضی در شهرستان شیراز

فرماندار شیراز گفت: در روز پنجم ثبت نام از متقاضیان حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شیراز ٧٩ نفر ثبت نام قطعی کردند که ٣ نفر از این افراد سابقه نمایندگی در شورای شهر شیراز را دارند

محمدرضا امیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: طی پنج روزی که از ثبت نام داوطلبان حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شیراز گذشته است تاکنون ٢٣٩ نفر به صورت قطعی مراحل ثبت نام را پشت سر گذاشته است.

وی اضافه کرد: از میان متقاضیان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ٢١١ نفر آقا و ٢٨ نفر خانم هستند.

فرماندار شیراز تاکید کرد: جوان‌ترین ثبت نام کننده در شهرستان شیراز ٢۵ سال سن داشته و مسن‌ترین متقاضی نیز ۶۶ سال سن دارد.

او ادامه داد: در روز پنجم ثبت نام از متقاضیان ۶۶ نفر آقا و ١٣ نفر خانم برای حضور در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کردند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز در خصوص تحصیلات متقاضیان ششمین دوره انتخابات شوراها نیز تاکید کرد: ١۶ از متقاضیان دارای مدرک دکترا، ٩۵ نفر کارشناسی ارشد، ١١۵ نفر کارشناسی و ٩ نفر نیز دارای مدرک فوق دیپلم اند.

به گفته فرماندار شیراز از میان ثبت نام شدگان قطعی ششمین دوره انتخابات ١١۵ نفر به صورت حضوری و ١٢۴ نفر نیز به صورت غیر حضور از طریق راهکارهای الکترونیکی اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

کد خبر 5169692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha