۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۵۱

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:

مکتب حاج قاسم حرکت و مقاومت است

مکتب حاج قاسم حرکت و مقاومت است

ساری- رئیس سازمان بسیج رسانه کشوربا بیان اینکه مکتب حاج قاسم، مکتب حرکت و ایستادن برابر ظالمان ومقاومت است، بر لزوم ترویج این فرهنگ توسط رسانه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود بصیری پیش ازظهر سه شنبه در آییین اختتامیه اولین جشنواره ملی دل گپ در ساری با بیان اینکه مکتب حاج قاسم، مکتب حرکت است، افزود: مکتب حاج قاسم مکتب اسلام بوده زیرا وی نمونه دوست داشتنی از اسلام است.

وی حاج قاسم را الگوی مناسبی برای زندگی دانست و گفت: حاج قاسم برای ظهور تلاش کرد و مکتب وی از همه گذشتن، از همه چیز گذشتن و مکتب دل نبستن است.

وی ادامه داد: مکتب حاج قاسم تلاش کردن برای حیات دیگران بوده و حرف دل برای حاج قاسم، در واقع حرف دل گفتن برای خودمان است.

رئیس بسیج رسانه وظیفه رسانه‌ها را بسیار مهم دانست و با تاکید برامیدآفرینی افزود: آگاهی مجبوریم برای عزت وشرف سختی را تحمل کنیم زیرا این کشور وسرزمین خانه ما است و برای نگه داشتن آن باید از خودمان بگذریم و رسانه باید این فرهنگ را ترویج کنند.

بصیری با تاکید براینکه باید سختی‌های راه را تحمل کنیم، گفت: هیج وقت در هیچ جنگی بدون ایستادن و مقاومت نتوانستیم سرزمین خود را حفظ کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه عنوان کرد اگر از مکتب حاج قاسم صحبت می‌کنیم، از مکتب گفتگو و ایستادگی حرف می زنیم زیرا حاج قاسم برای مردمانش حزبی و گروهی نبود و همه گروه‌ها دوستش داشتند.

وی با تاکید براینکه برای ساختن خانواده‌ای که در آن هستیم تلاش کنیم، گفت: همانگونه که حاج قاسم دل‌ها را به هم نزدیک می‌کرد باید از مکتب حاج قاسم در خانه‌های خودمان صحبت کنیم.

رئیس بسیج رسانه با اظهار اینکه کارکرد منبرها به فضای مجازی کشیده شده است، تفسیرهای درست از اسلام سبب جذب افراد می‌شود.

بصیری یادآور شد: اسلام دین دوست داشتن و مهرورزی است و باید الگوهای خوب را در رسانه‌ها معرفی کنیم و درباره حاج قاسم درست بگوییم.

کد خبر 5170941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha