۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۲۱

مدیرکل راهداری آذربایجان‌غربی:

۲ میلیون خودرو در جاده‌های آذربایجان‌غربی تردد کردند

۲ میلیون خودرو در جاده‌های آذربایجان‌غربی تردد کردند

ارومیه – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان تردد داشته اند.

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات اجرای طرح نوروزی راهداری افزود: تا پایان ۳۰ اسفند ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تردد وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی ثبت شد.

وی از افزایش ۴۵ درصدی تردد وسایل نقلیه از محورهای ارتباطی آذربایجان غربی در ۶ روز اجرای طرح نوروزی خبر داد و اظهار کرد: از این میزان ۲۱۸ هزار تردد را ناوگان سنگین، ۲۱ هزار تردد را ناوگان اتوبوس و مابقی ترددها را سواری و وانت شامل می‌شود.

شکری با بیان اینکه افزون بر ۴۰۳ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده است، اضافه کرد: محورهای ملکان- میاندوآب و بالعکس، بوکان- سقز و بالعکس و تسوج-سلماس و بالعکس بیشترین میزان ترددها را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: ساعات ۱۸ الی ۱۹ ساعات اوج تردد در محورهای ارتباطی هستند که متوسط سرعت ثبت شده توسط سامانه‌های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای مرکز مدیریت راه‌های استان برابر با ۷۶ کیلومتر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی یادآور شد: ۱۲ درصد از ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده و ۲۵ درصد از مجموع کل ترددها نیز دارای انواع تخلف سرعت، سابقاً غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی بود.

کد خبر 5173760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha