۶ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۴۸

سجادی در گفتگو با مهر:

لزوم ساده‌سازی قوانین/ دولت توفیقی در میدان تولید نداشت

لزوم ساده‌سازی قوانین/ دولت توفیقی در میدان تولید نداشت

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه قوانین دست و پاگیری که بر سر راه تولید قرار دارد باید احصا و ساده‌سازی شود، گفت: دولت توفیق چندانی در عرصه تولید نداشت.

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ بعنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها»، گفت: شعار سال جدید در امتداد شعار سال گذشته است واین نشان می‌هد همچنان موضوع تولید باید به صورت ویژه در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: موانع خیلی زیادی وجود دارد که یکی از این موانع، قوانین دست و پاگیری است که بر سر راه تولید قرار دارد و باید احصا و ساده سازی شود؛ اگر دستگاه‌ها نمی‌توانند ساده سازی کنند تا موانع برداشته شود، مجلس وارد میدان شود و قوانین جدید و محکم تصویب کند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: افرادی می‌خواهند در عرصه تولید و صادات فعالیت کنند اما برای دریافت کارت بازرگانی با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند در حالی که مشاهده شد افراد دیگری این مراحل را طی و کارت بازرگانی دریافت کردند و کالاهای لوکس هم وارد کردند!

سجادی با اشاره به اینکه همه بر حمایت از جوانان تاکید داریم اما باید مسئولان در عمل از آنها حمایت کنند، اظهار داشت: جوانان شایسته، صاحب فکر و اندیشه زیاد هستند اما از سرمایه اولیه برخوردار نیستند. باید بسیج اقتصادی شکل بگیرد تا سرمایه این جوانان را تأمین کنند، «پشتیبانی‌ها» در این جا خود را نشان می‌دهد.

وی در عین حال همکاری و تعامل سه قوه برای تحقق شعار سال جدید را ضروری دانست و گفت: حتماً همکاری سه قوه شرط لازم برای موفقیت شعار سال است و اگر این همکاری صورت گیرد، بسیاری از نیازهای اساسی مردم و کشور برآورد می‌شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین در پاسخ به این سوال که عزم دولت در این سال‌ها برای مانع زیادی از سر راه تولید به چه میزان بوده است؟، افزود: در این راستا اقداماتی صورت گرفت اما دولتی‌ها، توفیق فراوانی نداشته اند و امیدواریم در دولت جدید کارهای اساسی انجام شود.

سجادی گفت: البته در چند ماه باقی مانده فرصت برای دولت دوازدهم هم فراهم است و می‌تواند برای عاقبت بخیری خود هم که شده کارها و اقداماتی انجام دهد، اما معتقدم با تغییر دولت و حضور نیروهای کارآمد در قوه مجریه، می‌توان شعار سال جدید را محقق کرد که لازمه آن هم مدیران کارآمد است.

کد خبر 5174104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha