۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۵۰

مدیر شبکه بهداشت و درمان دلیجان:

ممنوعیت ورود و خروج در شهرستان دلیجان اعمال می‌شود

 ممنوعیت ورود و خروج در شهرستان دلیجان اعمال می‌شود

اراک- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان گفت: با توجه به وضعیت کرونایی نارنجی در شهرستان دلیجان، ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، دکتر عبدالرحیم فردوسی افزود: با توجه به رفت و آمدهای اخیر و عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی وضعیت شهرستان دلیجان نارنجی شده است و تا اطلاع ثانوی ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی به این شهرستان ممنوع است.

وی تاکید کرد: مهمانان نوروزی پلاک غیربومی تنها تا آخر امشب فرصت دارند که از دلیجان خارج شوند در غیر این صورت پلیس رانندگان متخلف را به ازای هر روز توقف در این شهر ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان تصریح کرد: با توجه به نارنجی شدن وضعیت این شهرستان محدودیت‌های جدیدی اعمال می‌شود، ورودی و خروجی‌های شهر بیشتر کنترل شده و تا اطلاع ثانوی به هیچ وجه نمی‌توانیم پذیرای مهمانان نوروزی باشیم چرا که تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در ۲۸ روز اخیر افزایش یافته است و اگر اقدامات پیشگیرانه صورت نگیرد پیک چهارم کرونا را در شهرستان دلیجان شاهد خواهیم بود.

کد خبر 5175654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha