۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۲۷

فرماندار ویژه ری خبر داد؛

وضعیت کرونایی نارنجی در ری/مراسم نیمه شعبان مجازی برگزار شود

وضعیت کرونایی نارنجی در ری/مراسم نیمه شعبان مجازی برگزار شود

ری- فرماندار ویژه ری با اشاره به وضعیت کرونایی نارنجی در این شهرستان گفت: از همه شهروندان می خواهیم برای گرامیداشت این ایام خجسته از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ولادت حضرت امام مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان اظهار داشت: نیمه شعبان روزی است که پیام مهربانی و دوستی در سایه میلاد امید مستضعفان و عدالت گستر جهان طنین انداز شد و نامگذاری این ایام به عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)،بیانگر نقش و جایگاه ویژه و تأثیرگذار دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در حفاظت از ارزش‌ها، آرمان‌ها و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است. شهروندان از

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: متأسفانه عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ایام تعطیلات سال نو و سفرهای نوروزی موجب شد تا شهرستان ری از وضعیت زرد کرونا به نارنجی تغییر کند.

توکلی کجانب بیان داشت: کاهش شیوع بیماری کرونا و بازگشت شرایط به وضعیت مطلوب تنها با استمرار همراهی و همکاری مردم با دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا امکانپذیر است.

وی افزود: با توجه به وضعیت نارنجی کرونا در شهرستان ری و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از شهروندان ری درخواست می‌شود برای جشن میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) از برگزاری تجمعات خودداری کرده و همچون مناسبت‌های گذشته، از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت این ایام خجسته استفاده کنند.

کد خبر 5177135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha