۱۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۴۰

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

۷۲۷ نفر در اثر تصادفات نوروزی در آذربایجان غربی مصدوم شدند

۷۲۷ نفر در اثر تصادفات نوروزی در آذربایجان غربی مصدوم شدند

ارومیه – رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی از امداد رسانی به ۷۲۷ مصدوم تصادفات نوروزی در استان خبر داد.

باقر بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح نوروزی اورژانس از ۲۵ اسفندماه سال ۹۹ آغاز شده و تا ۱۶ فروردین امسال تداوم دارد، افزود: در قالب این طرح تا امروز سه هزار و ۷۳۳ مأموریت تصادفی و غیرتصادفی توسط اورژانس در استان انجام شده که در مقایسه با مدت زمان پارسال ۲۳.۴۸ درصد رشد دارد.

وی ادامه داد: از این مأموریت‌ها ۳۹۰ مأموریت تصادفی شهری و ۲۳۲ مأموریت تصادفی جاده‌ای بوده است که به ترتیب در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال ۹۲.۱۱ درصد و ۶۹.۳۴ درصد افزایش داشته است.

بهرامی با بیان اینکه در اثر تصادفات جاده‌ای در ایام تعطیلات نوروزی تاکنون ۷۲۷ نفر مصدوم شده‌اند، عنوان کرد: از این تعداد ۶۲۱ مصدوم توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی از مداوای ۱۰۰ نفر از مصدومان در محل خبر داد و اضافه کرد: امسال ۹۵ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای در نوروز ۱۴۰۰ در استان فعال است.

بهرامی فعالیت ۲۴ ساعته مرکز پیام، حضور شبانه روزی پزشک ارتباطات، نظارت و بازرسی مستمر نیروهای امدادی و آماده‌باش کامل پایگاه‌های امدادی استان را از مهمترین اقدامات این مرکز در نوروز امسال به شمار می‌رود.

کد خبر 5178053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha