۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۷:۵۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد؛

آغاز واکسیناسیون کرونا برای ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری اراک

آغاز واکسیناسیون کرونا برای ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری اراک

اراک- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از آغاز واکسیناسیون علیه کرونا برای ۴۳۰ پاکبان و ۷۰ نیروی آرامستان شهرداری اراک خبر داد.

سید محمد جمالیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز، ۱۴ فروردین ماه واکسیناسیون کرونا برای پاکبانان و نیروهای آرامستان شهرداری اراک آغاز شده است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اراک برای راحتی پاکبانان و نیروهای آرامستان ۵ مرکز بهداشت کلانشهر اراک را برای تزریق واکسیناسیون در نظر گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: در این مرحله بنا بر اعلام وزارت بهداشت و درخواست شهرداری اراک ۵۰۰ نفر از پاکبانان و نیروهای آرامستان شهرداری اراک واکسیناسیون می‌شوند که از این تعداد ۴۳۰ نفر پاکبان و ۷۰ نفر نیروهای آرامستان شهرداری کلانشهر اراک هستند.

جمالیان در پایان بیان کرد: این تعداد افراد بنا بر لیستی که شهرداری اراک به دانشگاه علوم پزشکی اراک اعلام کرد، مشخص شده است و واکسیناسیون افراد کاملاً داوطلبانه و بنا به درخواست افراد بوده، منتهی همچون واکسیناسیون کرونا برای قشرهای دیگر که در گذشته صورت گرفته است، برای افرادی که قبلاً مبتلا به کرونا شده‌اند، صورت نخواهد گرفت.

کد خبر 5179695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha