۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۱۲

شهردار اراک خبر داد؛

افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی در اراک

افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی در اراک

اراک- شهردار اراک گفت: کرایه تاکسی‌های شهری اراک در سال جاری ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.

سعید بیاتیان در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به اینکه هر ساله نرخ ناوگان حمل و نقل عمومی توسط شهرداری و شورای شهر افزایش پیدا می‌کند، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نرخ تاکسی‌های شهر اراک را ۳۰ درصد افزایش دادیم تا رانندگان تاکسی از سوار کردن بیش از سه مسافر خودداری کنند.

وی ادامه داد: براساس نرخ جدید که در شورای شهر اراک ۲۵ اسفندماه سال گذشته مصوب کرد، تاکسی‌های اراک حداقل ۲ هزار و حداکثر ۳ هزار تومان بر اساس خطی که در آن فعالیت می‌کنند، باید از مسافر وجه دریافت کنند.

شهردار اراک در پایان بیان کرد: برای اتوبوس‌های شهر اراک نرخ جدید آنها برای خطوط زیر ۱۸ کیلومتر ۸۰۰ و خطوط بالای ۱۸ کیلومتر هزار و۱۵۰ تومان است که البته این قیمت برای افرادی است که قرار است کرایه اتوبوس را نقدی پرداخت کنند ولی برای افرادی که از فراکارت استفاده می‌کنند بسته به خطوط بالای یا زیر هیجده کیلومتر ۷۱۵ تا ۸۵۰ تومان کرایه پرداخت می‌کنند.

کد خبر 5180987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • منصور تقسیمی IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      0 0
      اینم مشکلی حل نخواهد کرد وسایل یدکی ماشین خیلی گرونه کرایه تاکسی باید با توافق مسافر و راننده انجام شود و گروه فایده ای ندارد همش ضرر است من چند ساله توی شهر کار می کنم فقط به پول تو جیبی ازش در میاد رانندگی با تاکسی اصلا فایده ای ندارد نون نمی‌دهد کارگری هنوز بهتره بیشتر کسانی که توی شهر کار می کنن