۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۰۱

رئیس هیأت سوارکاری مشگین‌شهر:

مشگین‌شهر از دومین مسابقه اسب‌دوانی «کورس» میزبانی می‌کند

مشگین‌شهر از دومین مسابقه اسب‌دوانی «کورس» میزبانی می‌کند

مشگین‌شهر - رئیس هیأت سوارکاری مشگین‌شهر گفت: دومین مسابقه اسب‌دوانی کورس با شرکت علاقه‌مندان از دو گروه بانوان و آقایان روز جمعه ۲۰ فروردین به میزبانی شهرستان مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پویا جهانگیر زاده ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین مسابقه اسب‌دوانی با شرکت علاقه‌مندانی از دو گروه بانوان و آقایان و همچنین شرکت دادن اسب‌هایی از دو گروه بومی و دوخون روز جمعه ۲۰ فروردین ماه به میزبانی مشگین شهر و به همت هیأت سوارکاری و اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آخرین مهلت ثبت‌نام کنندگان برای تحویل و ارائه مدارک لازم جهت شرکت در مسابقه پیش رو گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا روز یکشنبه ۱۵ فروردین ماه فرصت دارند که مدارک لازم جهت ثبت‌نام و شرکت در مسابقه را به محل هیأت سوارکاری مشگین شهر تحویل دهند.

رئیس هیأت سوارکاری مشگین شهر بررسی مدارک و شرایط مشمولیت شرکت در مسابقه اسب‌دوانی را از قوانین مسابقه معرفی و تصریح کرد: شرایط مسابقه کورس مشگین شهر بدین ترتیب خواهد بود که شرکت‌کنندگان بعد از ثبت‌نام و بررسی مدارک و سابقه فعالیت در این رشته در دو گروه آقایان و بانوان انتخاب و برای ساعت ۱۱ روز جمعه ۲۰ فروردین آماده خواهند شد که اسب‌های شرکت‌کنندگان نیز در دو گروه اسب بومی و دوخون دسته‌بندی می‌شوند که هزینه شرکت در مسابقه برای اسب‌های بومی ۲ میلیون ریال و اسب‌های دوخون ۳ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

جهانگیر زاده ادامه داد: شرکت‌کنندگان می‌توانند هزینه ثبت‌نام خود را به شماره حساب بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۱۲۴۳۸۰۰۵ به نام هیأت سوارکاری مشگین‌شهر واریز و اصل فیش واریزی را به همراه کپی کارت ملی یا شناسنامه و کپی کارت بیمه ورزشی به هیأت سوارکاری شهرستان تحویل دهند.

به گفته جهانگیر زاده مسابقه بانوان و آقایان کاملاً به صورت جداگانه برگزار می‌شود که مسافت ۱.۵ کیلومتری برای این مسابقه در نظر گرفته شده و داشتن بیمه ورزشی برای تمامی شرکت‌کنندگان الزامی است.

وی همچنین از اهدای جوایز به نفرات منتخب در انتهای مسابقه خبر داد و گفت: به نفرات اول تا سوم هر گروه حکم قهرمانی به همراه جوایز نقدی معین اهدا می‌شود.

رئیس هیأت سوار کاری مشگین شهر همچنین ظرفیت شهرستان مشگین شهر برای توسعه رشته سوارکاری را یادآور شد و افزود: با تلاش مسئولان ورزشی استان و همچنین مشگین شهر احداث ۲ باب باشگاه ورزشی سوار کاری در این شهرستان برنامه‌ریزی شده است که بعد از راه‌اندازی این باشگاه‌ها فرصت برای درخشش ورزشکاران بیش از پیش مهیا خواهد بود.

کد خبر 5181088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha