۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۹:۵۱

استاندار یزد تاکید کرد:

لزوم پای‌بندی به اجرای مصوبات ستاد کرونا برای مدیریت موج چهارم

لزوم پای‌بندی به اجرای مصوبات ستاد کرونا برای مدیریت موج چهارم

یزد- استاندار یزد گفت: در صورت پای‌بندی به اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا و با همراهی و تعامل با یکدیگر می توان مدیریت بهتری را در پیک چهارم کرونا داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی عصر یک‌شنبه در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که به منظور بررسی آخرین وضعیت استان و اتخاذ تصمیمات لازم برای مدیریت کرونا با حضور اعضا در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بنابر گزارش اعلام شده در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، در حال حاضر استان یزد و چندین استان دیگر در شرایط خوبی قرار دارند و سایر استان‌ها با روند صعودی از لحاظ آمار موارد مثبت و بستری روبرو هستند.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه در صورت پای‌بندی به اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا و با همراهی و تعامل با یکدیگر می توان مدیریت بهتری را در پیک چهارم کرونا داشت، ادامه داد: استان یزد در پیک اول کرونا از اولین استان‌های وارد شده به این پیک بود، وضعیت استان در پیک‌های دوم و سوم نیز به همین گونه بود اما در صورت ورود یزد به پیک چهارم کرونا، از آخرین استان های وارد شده به این پیک خواهیم بود که این موضوع نشان دهنده مدیریت استان در این زمینه است.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان افزود: ورود دیرهنگام استان یزد به پیک چهارم کرونا، می تواند فرصت خوبی برای انجام اقدامات پیشگیرانه در استان باشد.

طالبی با تاکید بر تقویت نظارت‌ها بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی، به مسئولیت سنگین فرمانداران در امر ساماندهی نظارت بر فعالیت اصناف، کارخانجات، ادارات و دستگاه‌های مختلف شهرستانی و ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاه‌ها اشاره و بر ارسال روزانه گزارش نظارت آنها به حوزه معاونت سیاسی، امنیتی استانداری تاکید کرد.

استاندار یزد با بیان اینکه با واحدهای صنعتی که نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی کوتاهی کنند برخورد می شود، اظهار داشت: ضروری است واحدهای صنعتی به ویژه واحدهایی که از نیروهای مهاجر استان‌های دیگر استفاده می کنند، نسبت به اجرای شیوه نامه‌ها اهتمام بیشتری داشته باشند.

رئیس ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه باید مبنا را بر انجام اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان به کرونا بگذاریم، تصریح کرد: امیدواریم همانطور که دیرتر از بسیاری از استان‌ها وارد پیک بعدی کرونا می‌شویم مدیریت مناسب‌تری را نیز در شرایط کنونی شاهد باشیم.

کد خبر 5181337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha