۱۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۵۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان:

آثار سمپوزیوم مجسمه سازی در سطح شهر کرمان نصب شود

آثار سمپوزیوم مجسمه سازی در سطح شهر کرمان نصب شود

کرمان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، خواستار نصب آثار خلق شده در سمپوزیوم مجسمه سازی در سطح شهر کرمان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علیزاده افزود: نگاه این دوره از مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر، صرفاً نگاه ساخت‌وساز نیست؛ بلکه به شهر به‌عنوان موجودی که روح دارد و روح آن فعالیت‌های فرهنگی‌هنری است، نگاه می‌کنند.

وی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی‌هنری، به شهر و شهروندان انرژی می‌دهد و آن‌ها را پویا می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه فعالیت‌های خوب فرهنگی‌هنری می‌تواند کرمان را پویا کند و در عرصه‌های مختلف، پویایی و نشاط را به ارمغان بیاورد، گفت: خوشبختانه شهرداری کرمان در این زمینه پیشگام بوده است.

علیزاده افزود: گشایش خانه مشارکتی هنرمندان به همت شهرداری کرمان در روزهای پایانی سال گذشته نیز، از دیگر اقدامات خوب شهرداری در این دوره است.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری سمپوزیوم ملی مجسمه‌سازی شهرداری کرمان اولین رویداد هنری شهر کرمان در سال‌جاری به همت شهرداری است که باید آن را به فال نیک گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه قطعاً استقرار و نصب آثار این سمپوزیوم، سیمای شهر را متحول می‌کند و با تولید آثار فاخر، نگاه ویژه‌ای به شهر ما خواهد شد، گفت: همچنین هنرمندان شهر کرمان هم تعاملات خوبی با هنرمندان مطرح کشوری برقرار خواهند کرد و این سمپوزیوم، یک کارگاه و کلاس آموزشی برای آن‌ها خواهد بود.

کد خبر 5181643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha