۱۸ فروردین ۱۴۰۰، ۸:۵۷

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

همه ظرفیت‌ها برای رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان استفاده شود

همه ظرفیت‌ها برای رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان استفاده شود

بوشهر - مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم یاوری صبح چهارشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی استان بوشهر اظهار داشت: حمایت از تولید را به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار داریم و گره‌گشایی از مشکلات تولیدکنندگان با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار امسال باید گام‌های عملیاتی را برداریم و فارغ از شعار برای تحقق این هدف مهم تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و مانع زدایی از روند تولید و کارآفرینی و توجه جدی به رفع موانع از پیش پای تولیدکنندگان همواره مورد تاکید و توجه ویژه قرار گرفته است.

مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گره گشایی و تسهیل امور بنگاه‌ها برای صیانت از نیروی کار، از اولویت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت و صیانت از نیروی کار باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و در این راستا یکی از اولویت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمایت از نیروی کار است.

کد خبر 5183316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha