۱۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۱۲

رئیس پلیس راهور استان اصفهان مطرح کرد؛

لزوم تجهیز اصفهان به سیستم هوشمند ترافیکی

لزوم تجهیز اصفهان به سیستم هوشمند ترافیکی

اصفهان – رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: تجهیز استان اصفهان به سیستم هوشمند ترافیکی برای نظارت بر ممنوعیت‌های تردد در بحران کرونا ضروری است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا در اعمال محدودیت‌ها و ترددها و پلاک‌های غیربومی در اصفهان پهناور، نیازمند توجه مسئولان در تجهیز معابر به سیستم‌های کنترلی هوشمند است، اظهار داشت: برابر با قانون دولت‌ها و سازمان‌های مربوط باید نسبت به تهیه و نصب تجهیزات هوشمند ترافیکی شهرها و تأمین زیر ساخت‌های الکترونیکی لازم اقدام کنند.

وی با بیان اینکه کنترل استان پهناور اصفهان با موقعیت کنونی در کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق کشور و هم مرز با ۹ استان دیگر، بدون تجهیزات هوشمند مدرن و به روز الکترونیکی به ویژه در کلان شهر اصفهان تنها با نیروی انسانی پلیس سخت و توانفرسا است، ادامه داد: وضعیت موجود کلان شهر اصفهان شایسته اصفهان نیست و نیازمند توجه ویژه در تقویت و توسعه دوربین‌های ترافیکی است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان اضافه کرد: باید توجه داشت که در حال حاضر شهرستان بزرگ کاشان حتی یک دوربین ثبت تخلف ترافیکی هم ندارد.

کد خبر 5184617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha