۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۲۲:۳۳

معاون دادستان خرم‌آباد خبر داد؛

انهدام باند مواد مخدر در لرستان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)

انهدام باند مواد مخدر در لرستان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)

خرم‌آباد- معاون دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد از انهدام باند بزرگ مواد مخدر در لرستان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن همتی در سخنانی اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر پس از اقدامات اطلاعاتی پیچیده و گسترده یکی از باندهای کلان مواد مخدر را که در لرستان و برخی استان‌های همجوار فعالیت می‌کرد شناسایی و مورد ضربه قرار دادند.

وی افزود: در این اقدام ۸۵۰ کیلوگرم تریاک، یک قبضه اسلحه گلوله زنی، ۲ هزار و ۶۰۰ فشنگ جنگی مقداری وجه نقد، طلا و جواهرات و ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۳ نفر نیز دستگیر شدند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد گفت: همچنین در دو روز گذشته سه باند دیگر نیز مورد ضربه قرار گرفته و بیش از ۲۵۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر از آن‌ها کشف و ضبط شد.

همتی افزود: ۱۰۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر با تلاش سربازان گمنام اداره کل اطلاعات استان منهدم شده‌اند.

کد خبر 5186004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احسان کاظمی IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      1 0
      با سلام اینجانب یکی از شاکیان این باند هستم و مقدار پول نقد و وارز کارت به کارت از بنده کلاه برداری کرده پرونده قضایی در این تصوص در شه َتان الیگودز در حال اقدام هست خواهش میکنم دستورات لازم را مبذول فرماید بنده افراد دستگیر شده را رویت کنم با تشکر ٧